Paris Hilton, răsfăţata fiică de miliardar american, nelipsită altădată de pe covorul roşu ori din fluxul zilnic de ştiri, nu mai apare în lume, nu mai e surprinsă făcând cine ştie ce boroboaţă. Unde a dispărut? De ce?
Prima supoziţie privind cauzele dispariţiei starletei căreia îi place atât de mult să socializeze este că ar fi cedat tronul unor steluţe nou apărute pe firmamentul petrecerilor cu fiţe. O altă supoziţie ar fi că a decis să intre într-un con de umbră pentru a reapărea cu un brand nou asemenea renaşterii păsării Phoenix din propria cenuşă.
Potrivit CNN, în privinţa vedetuţei "devenite faimoase pur şi simplu pentru că era faimoasă", Samantha Yanks, redactor-şef la revistele Gotham şi Hamptons, care au scris deseori despre "fiica lanţului hotelier Hilton", spune: "Ea a realizat cel mai bun ghid despre cum să îţi construieşti brandul celebrităţii. Acum se află în faza a doua a programului, dispariţia". Yanks continuă explicaţia: Faza întâi a fost ascensiunea, aparent de nicăieri. Aceasta a provenit din frenezia mediatică, petreceri, muzică, modă.
Paris a "răsărit" pe scena publică new-york-eză în 2001, devenind cunoscută mai mult pentru petrecerile la ore târzii decât pentru jobul în micul modeling. Dar faima ei a început într-adevăr să crească atunci când a apărut în serialul "reality" de la Fox, "The Simple Life", împreună cu Nicole Richie în 2003, aminteşte CNN. Apoi, s-a trecut la lansarea brandurilor Paris Hilton prin cărţi, parfumuri, pantofi, cluburi.
După aceea, "a aterizat" într-un rol principal în filme pe DVD: "National Lampoons' Pledge This" şi "Bottoms Up". Acestea au avut cronici proaste, dar Hilton "s-a scos", continuând să apară la ştiri fie cu o indiscretă înregistrare sexy, fie pentru că s-a certat urât cu prietenii ei mai mult sau mai puţin faimoşi, fie pentru că a apărut fără lenjerie în public.
A fost atât de mult încât, în 2007, Associated Press a făcut un experiment, încercând să nu relateze nimic despre Hilton timp de o săptămână. Însă, după fix nouă zile, a relatat despre arestarea vedetuţei care a condus deşi avea carnetul suspendat. Acum, după nouă ani, este greu de găsit vreo relatare despre Paris în mass-media.
REBRANDING
Ştirile de scandal şi tabloidele răspund dorinţelor publicului. Absenţa lui Paris din viaţa publică ar putea fi un răspuns la lipsa de interes faţă de ea a noii generaţii de cititori de tabloide. În acest sens, Suzanne Rozdeba, senior editor la revista Star, este de părere că "Paris nu mai are apel la mase". "Ea nu lucrează la un reality show scandalos, ori la vreun proiect răsunător, nici nu joacă într-un film horror, nici nu se întâlneşte cu Taylor Lautner, astfel încât oamenii s-au săturat să tot audă despre petrecerile ei. Poate lumea s-a săturat de ea", adaugă Suzanne Rozdeba.
Este însă puţin probabil că, după ce ani în şir a ştiut să îşi exploateze numele, Hilton a lăsat mass-media să o uite. Probabil asta e ceea ce ea vrea pentru a-şi reface brandul. Jared Shapiro, executive editor la revista Life & Style, este de părere că Paris ştie că publicul a ajuns la suprasaturaţie şi că se impune o pauză. Hilton tocmai şi-a lansat propria linie de produse de păr la Thompson Hotel, în Beverly Hills, California.
Dar, în lipsa anturajului de paparazzi şi prieteni celebri, evenimentul a fost discret. Pe lista invitaţilor au figurat doar prieteni ai familiei, printre care sora sa Nicky Hilton şi prietenul ei Doug Reinhardt. Acum, Hilton s-a închis în studio pentru a înregistra al doilea album. "Isteaţă Paris să se menţină în umbră până când va fi pregătită să revină cu un brand mai definit şi mai sofisticat", apreciază experta în branding Rebecca Brooks, preşedintele The Brooks Group.
Citește pe Antena3.ro