Conform Mediafax, agenţia de publicitate Cap şi compania Delaco, producătorul caşcavalului cu acelaşi nume al cărui spot tv a fost interzis de CNA, a pregătit alte patru variante ale clipului publicitar, una dintre ele putând fi difuzată pe televiziuni după ora 22:00, pentru a nu mai încălca legislaţia audiovizuală.
Anunţul a fost făcut de Cristina Purcărea, de la agenţia de publicitate Cap, şi de Sorin Bozdog, Deputy General Manager Delaco, la 23 octombrie, în şedinţa Consiliului Naţional al Audiovizualului (CNA). Aceştia s-au prezentat la CNA pentru a discuta despre modificările care trebuie aduse spotului Delaco, astfel încât să nu mai încalce legislaţia audiovizuală. CNA a decis, la 14 octombrie, să oprească de la difuzarea pe televiziuni spotul publicitar Delacocare, care ar influenţa copiii să cumpere produsul pe care îl promovează şi ar afecta dezvoltarea morală a minorilor. În spotul publicitar Delaco interzis de CNA se spunea că "Mâncatul prost şi-a găsit naşul", sugerând că poţi să faci muşchi dacă mănânci caşcaval. Grigore Zanc, membru CNA, ar fi afirmat că "spotul e o barbarie". Pe de altă parte, Sorin Bozdog, Deputy General Manager Delaco, afirmă: "Credem că prin această campanie am transmis mesajul pozitiv că brânzeturile sunt sănătoase. Nu este un secret că vrem să ne vindem produsele".
Citește pe Antena3.ro