x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Campanie - Primul pas in cursa Wrigley

Campanie - Primul pas in cursa Wrigley

de Eliza Dumitrescu    |    06 Apr 2006   •   00:00
Campanie - Primul pas in cursa Wrigley

Pentru brandul Juicy Fruit, Wrigley realizeaza primul sau spot in Romania.
Juicy Fruit face parte din programul Wrigley Romania de a-si extinde portofoliul local. Campania a fost gandita in consecinta, o componenta fiind spotul produs chiar in Romania. Intitulat "Cursa", spotul este semnat de Graffiti BBDO si a fost produs de casa de productie Castel Film, iar regia ii apartine lui Gordon Clark, care a lucrat cu Alex Sterian. Ideea care sta la baza spotului este aceea de joc, de competitie, atat de specifica adolescentilor, publicul-tinta al acestei campanii. Provocarea care determina explozia de energie a celor antrenati in cursa este o bomboana Juicy Fruit. Sloganul este unul pe limba publicului-tinta, continand ideea de provocare si dinamism: "Go gET iT". Spotul reuseste sa surprinda o stare de spirit si sa creeze atmosfera.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului