Aseară, 15 mai, au fost decernate premiile Effie, în cadrul celei de-a cincea ediţii a Festivalului care premiază campaniile publicitare în funcţie de eficienţa lor măsurată. La această ediţie au fost înscrise 90 de campanii, festivalul marcînd astfel o creştere faţă de anul trecut cînd au fost doar 42 de candidaţi la premiile pentru eficienţă.
Aseară, 15 mai, au fost decernate premiile Effie, în cadrul celei de-a cincea ediţii a Festivalului care premiază campaniile publicitare în funcţie de eficienţa lor măsurată. La această ediţie au fost înscrise 90 de campanii, festivalul marcînd astfel o creştere faţă de anul trecut cînd au fost doar 42 de candidaţi la premiile pentru eficienţă. Au luat trofee agenţiile : GMP Advertising, Leo Burnett&Target, Odyssey Communication, CAP, Headvertising, Propaganda, BV McCann Erickson Romania, 23 Communication Ideas, Cupid Consultancy, Graffiti BBDO, Bridge Communication, Ogilvy Action, Ogilvy&Mather, Punct Advertising, Next Advertising, Cohn&Jansen/Ashley&Holmes, Grey Worldwide, Unilever. Cele mai multe distincţii au fost adjudecate de agenţia GMP Advertising, şi anume 7, iar agenţia a obţinut şi cea mai importantă distincţie, Grand Effie, pentru camapania „Povestea merge mai departe”, brand Timişoreana. Ca număr de premii cîştigate a urmat agenţia BV McCann Erickson RomAnia cu 6 Effie-uri urmată de Leo Burnett&Target cîştigătoare a 4 trofee.
Effie 2008 este şi ediţia la care prima campanie înscrisă de un independent, a obţinut unul dintre cele mai importante premii, un Gold Effie în categoria
Non-Profit/ Pro-Bono, Public Service Campaigns. Este vorba despre campania înscrisă de Sorin Psatta, Integrated Communication Director, Graffiti BBDO RomAnia, care a propus juriului : „The Effects of the TV”, realizată pentru CNA.
Citește pe Antena3.ro