x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Frumuseţea bio

Frumuseţea bio

de Raluca Grintescu    |    Roxana Ioana Ancuta    |    27 Iun 2008   •   00:00

Laptele de capră şi untul de Shea ajută la întinerirea pielii

O gamă de produse naturale, bio, manufacturate în Israel, a intrat recent pe piaţa cosmeticelor din România: Ashima. Produsele au în compoziţie unt de Shea, ulei de măsline, uleiuri esenţiale presate la rece şi săruri minerale de la Marea Moartă.


BENEFICE. Vedetele săpunurilor din această gamă sînt cele cu lapte de capră. Grecii, romanii şi egiptenii foloseau laptele de capră atît ca aliment de bază, dar şi ca tratament pentru piele. El conţine un acid gras (acidul caprilic) care are proprietatea de a reduce PH-ul, protejînd astfel pielea de invazia bacteriilor. Dermatologii îl recomandă în mod frecvent persoanelor cu dezechilibre ale pielii, fie că este vorba de eczeme, alergii sau psoriazis. Elimină celulele moarte, oxigenează şi hidratează, stimulează metabolismul cutanat, reduce iritaţiile, hrăneşte şi revitalizează, avînd ca efect întinerirea pielii. Băile cu sare relaxează şi hrănesc pielea cu minerale. Sarea este recunoscută ca remediu natural împotriva psoriazisului. Untul de Shea ajută pielea să-şi recapete supleţea, are acţiune antirid, o protejează împotriva radiaţiilor UV şi agresiunilor factorilor de mediu, previne formarea ridurilor şi calmează pielea iritată. Lufa naturală îmbrăcată în săpun cu glicerină, exfoliant natural, e foarte eficientă în masajul anticelulitic.

 

News

EXPOZIŢIE. Galeria de Artă The Barbican din Londra găzduieşte, de la mijlocul lunii iunie şi pînă pe 21 septembrie, expoziţia cuplului de designeri vestimentari olandezi Viktor & Rolf. Expoziţia cuprinde modelele pe care cei doi le-au prezentat cu prilejul unor show-uri de modă de la Paris. Modelul din imagine prezintă un produs din colecţia pret-a-porter pentru primăvară-vară 2008.

PROMOVARE. Poliţia rutieră franceză a găsit un mod ingenios de a promova noul regulament prin care şoferii sînt obligaţi să aibă tot timpul la ei triunghiul şi vesta reflectorizante. Astfel, ei au realizat un panou publicitar al cărui protagonist este cunoscutul creator de modă german Karl Lagerfeld. "E galbenă, e urîtă, nu se asortează cu nimic, însă îţi poate salva viaţa" este sloganul Departamentului pentru siguranţa traficului din Franţa, care încearcă astfel să-i facă pe francezi să şi utilizeze triunghiul şi vesta în cazul cînd repară o defecţiune, nu doar să le ţină de decor în maşină. Obligativitatea de a avea vesta şi triunghiul începe pe 1 iulie, iar singurii exceptaţi de la regulă sînt motocicliştii.

  • Adriana V. Păduraru
×
Subiecte în articol: life & style