x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

25 Sep 2008   •   00:00

La 21 septembrie, de Ziua Internaţională a Păcii, organizaţia „Peace one Day” şi marca Puma au organizat o serie de meciuri de fotbal.



Pace pentru o zi

La 21 septembrie, de Ziua Internaţională a Păcii, organizaţia „Peace one Day” şi marca Puma au organizat o serie de meciuri de fotbal. În Bucureşti au fost invitaţi să intre în competiţie nume cunoscute din show-bizul românesc şi reprezentanţi ai mass-media. Porţile celor două echipe  au fost apărate de Rică Răducanu şi de Ioan T. Morar. Cu această ocazie Puma a lansat în România colecţia prezentată în premieră mondială la Cannes în această vară. O mare parte din banii strânşi din vânzarea acestei colecţii vor fi donaţi de către Puma organizaţiei Peace One Day. La 22 septembrie a fost lansat şi un site dedicat cauzei : www.peace.puma.com.     


Atmosferă de caravană

După două luni, caravana Timişoreana ajunsă la cea de-a patra ediţie face bilanţul. Zece oraşe vizitate şi 525.000 de vizitatori. Caravana a stat în fiecare dintre aceste oraşe câte trei zile, timp în care a încercat să refacă atmosfera de la 1718, anul înfiinţării fabricii de bere de la Timişoara. Scena itinerantă a găzduit recitaluri susţinute de Cargo, Viţa de Vie, Claudiu Mirică, Mircea Baniciu, Mircea Vintilă, Nicoleta Voica şi Ansamblul Timiş. Agenţiile implicate în proiect sunt : Millenium Communications, GMP şi Zenith Optimedia.


Responsabil înseamnă verde

Cea de-a treia ediţie a Conferinţei Internaţionale de responsabilitate socială se va desfăşura la Bucureşti în perioada 20 – 21 octombrie.
Cu tema „Living the Green”  („A trăi verde”n.red.), conferinţa abordează teme de marketing, comunicare, resurse umane, reputaţie, mediu şi management. Vorbitorii sunt de la orgnizaţii şi multinaţionale ca : Orange, ENEL, WWF Rusia, British Airways, Sony Europe, Volkswagen. Iniţiativa evenimentului aparţine agenţiei Saga Business&Community, cu susţinerea CSR Europe şi Orange România.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului