x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

17 Feb 2007   •   00:00
LANSARE - Planeta Campionilor
Heineken semneaza o noua promotie prin care pune la bataie o excursie la editia de anul acesta a Cupei UEFA, la data de 23 mai, la Atena. Campania va fi sustinuta prin spoturi tv, machete de presa, activitati de relatii publice si o platforma online. La lansarea de la 13 februarie a fost prezent Ilko Kwast, group brand manager al Heineken.

RESPONSABILITATE - Dans pentru liceeni
Liceul de coregrafie "Floria Capsali" din Capitala va beneficia de fondurile obtinute in urma unei initiative de responsabilitate sociala conceputa de Fundatia Prais si Razvan Mazilu. Proiectul este intitulat "Dance Energy" si se va desfasura pe o perioada de trei ani. Debutul va fi marcat de spectacolul de dans contemporan: "Razvan Mazilu si invitatii sai", care va avea loc pe scena Operei Nationale Bucuresti, la 12 martie.

DEBUT - Cu greutate
Patru consultanti, un portofoliu continand… un client si un parteneriat cu grupul Leo Burnett este formula in care The Practice, agentia de relatii publice, si-a facut debutul in luna noiembrie a lui 2006. Dupa trei luni de activitate, primul bilant se anunta optimist: un numar dublu de angajati, un numar impresionant de clienti cu greutate si cu statut de beneficiari permanenti ai serviciilor The Practice. Printre clientii din portofoliu: Mol Romania, Carpatcement Holding, Bacardi, Martini, Brenac, Bergenbier.

CONT - Pregatiri pentru Joe
In urma unui pich in care i-au avut de infruntat pe cei de la McCann Erickson si Mercury Promotions, strategii de la Publicis au castigat contul Joe, unul dintre cele mai vizibile brand-uri la categoria lui. Spotul va fi lansat in curand, echipa de creativi mizand foarte mult si pe executia inovativa, dupa cum a declarat Raluca Bararu, art director Publicis.

SCOALA - Nu te opri din invatat
La 15 februarie IAA (International Advertising Association) a lansat o noua scoala de marketing si comunicare. Desi taxele nu sunt pentru orice buzunar, intre 1.500 si 2.000 de euro, nici consiliul director al acestei noi institutii nu-si doreste orice fel de student. IAA School se vrea a fi o scoala a elitelor.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului