x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

26 Mai 2006   •   00:00
FARA GHEATA. Lowe PR a lansat la Teatrul "Nottara" campania de imagine pentru congelatorul No Frost. Participantii la lansare au fost pusi sa experimenteze senzatii de frig extrem, intr-o ambianta care amintea de atmosfera inghetata din spotul produs de Lowe Brindfors, Suedia si prezentat in 23 de tari europene. Maestrul de ceremonii care i-a condus pe vizitatori prin lumea inghetata a fost actorul Florin Rosu din trupa lui Dan Puric.

CU HEINEKEN LA PARIS. Campania de anul acesta pentru Heineken s-a asociat si ea cu spectacolul fotbalistic. Welcome to Champions Planet s-a derulat intre 15 februarie - 1 mai, iar castigatorii au participat pe 17 mai la finala actualei editii a UEFA Champions League care s-a desfasurat la Paris. Promotia Heineken a fost sustinuta de site-ul , unde pasionatii de fotbal au putut sa-si impartaseasca ideile. Mecanismul de inscriere in promotie a implicat si SMS-urile. 22 de romani au participat la finala de pe Stade de France. Campania este semnata de Grey Worldwide.

MARKETING CULTURAL. O modalitate de a promova oferta educationala a British Council Romania, sprijinita de la Londra, este jocul online Catch the cleptomaniac, unul dintre cele mai complexe realizate in Romania. "Initiativa crearii acestui joc de aventura care sa se desfasoare intr-o reproducere virtuala a sediului nostru din Bucuresti a pornit de la British Council Romania. Am propus acest proiect, prin care jucatorul sa descopere intreaga noastra oferta de servicii si sa se familiarizeze cu procedurile noastre. Tot scenariul a fost facut de mine si a fost revizuit de John Myatt, cel care coordoneaza tot ce inseamna copywriting in British Council la nivel global", ne-a declarat initiatorul proiectului, Radu Petru Iliescu Web & E-services manager.

PREMII PR. Competitia internationala de PR Sabre Awards organizata de publicatia newyorkeza The Holmes Report a bifat anul acesta, la Berlin, ce-a de-a opta editie. Pentru Europa, la categoriile "Cel mai bun program din estul Europei" si "Cel mai bun proiect de PR", castigator a fost programul de responsabilitate sociala "Invata sa schimbi lumea", finantat de Procter& Gamble. Premiile au fost inmanate agentiei romanesti care a conceput proiectul, BDR Associates. (Eliza Dumitrescu)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului