x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

19 Mai 2006   •   00:00
JUCARII MAI PUTERNICE. In spotul pentru bateriile Foton, pustii sunt doborati care pe unde de un somn profund, in timp ce jucariile alimentate de baterii inca mai au chef si putere de joaca. Asocierea dintre baterii si jucarii a fost utilizata si de comunicarea pentru marca Duracell, in spotul cu iepurasii pasionati de atletism. Foton este un brand lansat in 2005 pe piata romaneasca si face parte din portofoliul Sprinter, distribuitoare si a marcilor Varta si Rayovac. Campania Foton este semnata de McCann Erickson, care a creat si spotul.

TUBORG ELIBEREAZA. O noua campanie de imagine pentru Tuborg este semnata de Graffiti BBDO. Campania a inceput in luna mai si este sustinuta de materiale outdoor si de doua spoturi tv filmate de casa de filme Reload Film. Intitulate "Bar" si "Matusa", spoturile sunt difuzate pe majoritatea posturilor tv si au fost gandite sa reflecteze ideea de libertate, una dintre valorile cu care s-a asociat comunicarea pentru marca Tuborg. Mai reusit este spotul "Bar", care creeaza un moment de suspans si reuseste sa aduca in final un element-surpriza. Publicitate online. Splendid Media, regie de vanzari de publicitate multimedia si consultanta in marketing, s-a asociat cu Magnetique Marketing publisher online si au creat Splendid Media Interactive, companie care va administra spatiile de media interactive si neconventionale. In afara de internet, compania va aborda si spatii precum teletextul si telefonul mobil. Interactivitatea, posibilitatea de a evalua mai strict rezultatele campaniilor sunt doar cateva dintre aspectele care au determinat realizarea acestui parteneriat.

MUNCA E O JOACA. Intr-o maniera deloc conventionala s-a derulat la 16 mai, in curtea restaurantului La Provence, lansarea unei noi marci a Holcim, liantul Tenco. Jurnalistii prezenti au fost invitati sa participe in echipe la tencuirea unor miniconstructii din caramida, care compuneau numele marcii Tenco. Lansarea a fost organizata de agentia 2Active PR. Un spot tv, spoturi radio si printuri vor completa campania. Ideea creativa este aceea de joc, si ea este reluata de toate elementele care sustin campania. Spotul a fost produs de Saga Film, iar regia ii apartine lui Chris Stevensson. Sloganul campaniei este "TencoR iti face viata mai usoara".

×
Subiecte în articol: sufletul comertului