DESIGN PENTRU VIITOR. Deja o traditie de patru ani pentru marca Electrolux, "Electrolux Design Lab", competitia internationala dedicata designului de obiecte electrocasnice, a inceput. Studentii din intreaga lume isi pot trimite lucrarile pana la data de 18 august la adresa www.electrolux.com/designlab. Finala concursului se va desfasura in perioada 26 noiembrie-1 decembrie la Barcelona. Tema concursului de anul acesta este "Obiceiuri pentru o alimentatie sanatoasa in 2016". La editia din anul 2005 a concursului au participat 3.000 de studenti din 88 de tari.
MOBIL DA DA DA. In perioada 8 mai-9 iulie se deruleaza licitatia fantastica Pepsi, parte a platformei globale Pepsi Fotball. Premiile constau in telefoane mobile Samsung X6660, care pot fi castigate in ritmul de unul pe ora. Telefoanele au continut multimedia Pepsi, constand in sunet de apel ce reia melodia Da Da Da din spot si afisaj cu personajele din spot si de pe printuri. Campania "Licitatia Fantastica PEPSI" este organizata de Quadrant Amroq Beverages SA.
SIMPOZION MEDICAL. HNC - The Advertising Supermarket, agentie specializata in comunicarea pentru domeniul farmaceutic, va organiza in perioada 14-17 iunie al 17-lea simpozion de gastroenterologie. Vor participa personalitati ale lumii medicale romanesti si straine. Au fost inscrise peste 250 de lucrari, cele mai reusite fiind premiate in ultima zi a congresului. HNC are o experienta de sase ani in domeniul comunicarii medicale.
PUBLICITATEA SI ARTA. Artistul iesean Matei Bejenaru participa in cadrul proiectului international Kuba cu o lucrare care utilizeaza limbajul publicitatii. Informatia pe care doreste sa o comunice publicului este expusa pe billboard-uri, in spatii publice din Constanta si Bucuresti, intr-o maniera care aminteste de afisele publicitare. Matei Bejenaru ne-a declarat: "Publicitatea este un limbaj extrem de puternic si foarte prezent in viata cotidiana a oamenilor. Ideea de a folosi billboard-urile ca suport pentru proiecte artistice nu este noua, inca din anii â70 fiind artisti care le-au folosit pentru a-si expune ideile. Desigur, folosirea panourilor publicitare impune si anumite restrictii de forma si continut. (Eliza Dumitrescu)