x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

13 Mai 2006   •   00:00
BAUTURA SPORT. PepsiCo International si-a lansat in Romania un nou brand. Este vorba despre Gatorade, o bautura hidratanta si energizanta, pozitionata, in primul rand, ca supliment pentru sportivi. Comunicarea pune accent pe un target strict, practicantii de sport, in general, si sportivii de performanta, in special. Pe plan mondial, bautura s-a asociat de-a lungul timpului cu nume sonore din sport: Michael Jordan, Ronalidinho, WTA - turneul premium destinat sportului feminin. Din sportul romanesc s-au asociat cu Gatorade Gabriela Szabo si Diana Oprea. Sloganul Gatorade la nivel global, "Is it in you?" ("Este in tine?"), va sustine si comunicarea din Romania.

DEZBATERE. Evensys si Newmedia PR au organizat o zi de dezbateri la 9 mai, dedicata celor mai noi tendinte din marketing si comunicare. Printre temele abordate: relatia dintre PR-isti si media, con-sumatorul si modul in care se raporteaza la branduri, cercetarea pe consumator, excelenta si brandurile romanesti, locul creativitatii in promovarea unui brand. Vorbitorii sunt nume de referinta din comunicarea locala: Bogdan Enoiu si Adrian Botan, de la McCann Erickson, Stefan Liute, de la Grapefruit, Crenguta Rosu, de la DC Communication, Sorin Psatta, de la Graffiti BBDO, Beatrice Danis, de la Future Brands, Eliza Rogalski, de la Tempo Advertising.

MIX LIFESTYLE. Continua campania pentru Dunhill Dimensions initiata in Club Embryo cu prezenta stralucitoare a unui DJ de talie mondiala, Alvaro G Velilla, si a unui chitarist rafinat, Paco Fernandez, initiator al curentului Cafe del Mar. Comunicarea pentru Dunhill doreste sa creeze un mix de tendinte de lifestyle care vizeaza patru domenii predilecte: arta culinara, design interior, arta moderna si antreprenoriat. Campania este derulata de Agentia Grey Worldwide.

SITE CSR. Selenis, agentie specializata in consultanta pentru profesionistii din comunicare, interesati de exploatarea mediului online, si JTI, companie internationala de tutun care a investit in Romania din 1993, au lansat primul site romanesc dedicat Responsabilitatii Sociale Corporatiste (CSR). Statistici, studii de caz, luari de pozitie pe tema CSR pot fi accesate online la adresa: www.responsabilitatesociala.ro. (Eliza Dumitrescu)

×
Subiecte în articol: sufletul comertului