LA INALTIME. RomTelecom va fi prezenta la CERF 2006 cu un stand in forma de zepelin. Proiectul este semnat de Dragos Buhagiar unul dintre cei mai apreciati scenografi romani. Alegerea zepelinului este explicata prin aceea ca este un simbol al avangardei facandu-se astfel o trimitere la viitor, nou, tehnologie in expansiune. Comunicarea este in acord cu demersurile RomTelecom de a urma un proces de retehnologizare. Creativitatea prezentei RomTelecom la CERF merge si mai departe prin organizarea pentru vizitatori a unui spatiu in interiorul zepelinului unde vizitatorii vor putea testa serviciile de internet ale RomTelecom.
JACOBS PENTRU EUROPA. Campania dezvoltata de Scala JWT pentru gama de produse coffee mix de la Jacobs mizeaza pe ideea atractiei irezistibile fata de calitatile cafelei mixate. Campania este realizata de Scala pentru 16 tari europene si se bazeaza pe ideea "Gustul care te prinde". In afara de gust irezistibil, comunicarea pentru coffee mix evidentiaza si aspectul practic al produsului. Campania se bazeaza pe spoturi tv, machete de presa, panotaj stradal.
LIBER LA RESPIRAT. Publicis Romania semneaza campania la Claritine. Ideea creativa in jurul careia este structurata comunicarea pentru acest produs este consecinta extrema manifestata in contexte dintre cele mai neasteptate. Campania pentru Claritine nu este deloc una monotona, ci este plina de culoare si umor, in concordanta cu perioada de maxim consum a acestui produs primavara/vara. Sloganul campaniei tematizeaza si el dinamismul, dar si eficienta produsului: "Claritine - loveste alergia din plin".
IMPLICARE SOCIALA. A crescut numarul de proiecte inscrise la Gala Societatii Civile, 127, anul acesta, fata de 118 in 2005. Cele mai multe proiecte au fost inscrise la sectiunea Servicii sociale pentru categorii defavorizate. Aceste proiecte au atras de altfel si cele mai multe fonduri totalizand 3,71 milioane de euro. Gala Societatii Civile este un
proiect care se deruleaza la initiativa Millenium Communications.
Rubrica realizata de
Eliza Dumitrescu