x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

06 Apr 2006   •   00:00
ULPIO LINGUA. Ultima campanie pentru biscuitii Ulpio, desi indrazneata din punct de vedere creativ, ne trimite automat cu gandul la campania celor de la Sprite "Spune pe bune". In spotul de la Sprite, un adolescent cu hormonii agitati la maximum saruta gura unei sticle, gandindu-se ca o saruta chiar pe amica lui. In spotul tv realizat pentru Ulpio avem parte aproximativ de acelasi mecanism, desi echipa de creatie sustine ca s-a inspirat din fapte reale: "Cum am ajuns la executia cu pricina? Povestea e cat se poate de simpla: i-am studiat atent pe oamenii care mananca biscuiti cu crema si am remarcat un lucru foarte interesant. Foarte multi dintre ei lingeau (scuzati vocabularul!) mai intai crema, dupa care mancau si restul biscuitului". Campania a fost rea-lizata de Agentia de publicitate Odyssey.

INCA UNA SI ATAT! Marca de bere Ciuc a lansat pe piata PET-ul de 1 litru, urmand tendinta aparuta in cadrul acestui segment de ceva vreme. Comunicarea noului produs a fost realizata de Agentia Saatchi & Saatchi. Aceasta mizeaza mai mult pe un design atragator, produsul si formele acestuia fiind personajul principal in spotul tv. Spre deosebire de modul creativ in care comunica marca Bergenbier (vezi ultimul spot cu PET-ul care poate fi tinut cu o singura mana), Ciuc a ales sa faca un spot strict informativ in care sa prezinte noul produs si caracteristicile sale. Spotul are o durata de 20 de secunde, a fost regizat de italianul Maurizio Longhi si Casa de productie Saga Film, iar coloana sonora a purtat semnatura Kemper Music.

TRAFIC. Sara-Elena Dochian este noul traffic manager al companiei Chainsaw Europe. De pe pozitia pe care se afla, ea se ocupa de programarea activitatilor interne ale studioului, planificarea proiectelor aflate in lucru la Chainsaw, contactul cu casele de productie si agentiile. Inainte de a intra in echipa Chainsaw Europe, Sara a fost asistent executiv in compania Dockview Media, preluata ulterior de News Outdoor. Ea se ocupa din punct de vedere operational de construirea si intretinerea celor peste 2.000 de panouri outdoor din intreaga tara administrate de companie.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului