x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

29 Mar 2006   •   00:00
PUBLICITATE SANATOASA. In urma unui pitch la care au participat mai multe agentii de publicitate cu nume, HNC-The Advertising Supermarket a fost desemnata castigatoarea contului de planificare si strategie media pentru Biofarm. In prima faza, campania de comunicare va fi unidirectionala, axandu-se pe principalele canale tv, urmand ca, ulterior, statiile radio si presa sa completeze campania media. Campania tv se va derula pe: PRO TV, Antena 1, Prima, Acasa TV, Pro Cinema si Discovery. Imediat dupa Sarba-torile de Pasti, HNC pregateste un spot tv pentru marca Revalid, iar in doua-trei saptamani un spot radio pentru BERES Drops Plus.

REVOLUTIA COSMOTE. Cosmote a creat un adevarat fenomen pe piata de telefonie mobila o data cu lansarea Revolutiei 2000. Zeci de mii de utilizatori ai cartelei Cosmote beneficiaza de extraoptiunea cu 2.000 de minute lunare. "Cosmote isi dezvolta ofertele si strategiile conform clientilor sai, nu concurentei", a declarat Tereza Valcan, Corporate Affairs Manager Cosmote. Compania isi doreste sa dezvolte un brand puternic, care sa se diferentieze prin schimbarea perspectivei comunicarii in beneficiul consumatorilor. Grupul Cosmote este unul dintre cei mai importanti operatori (top 5) de telefonie mobila din Europa.

MOLDOVA-I FRUNTEA. British Council a lansat in 2005 programul "Orase Creative", desfasurat sub tema "Industrii Creative" - un program international, care promoveaza ideile creative si ofera un model de regenerare economica si sociala. Primul pas al proiectului "Orase Creative" a fost alegerea unui oras reprezentativ. In urma prezentarilor facute de reprezentantii Bucurestiului, Clujului, Iasiului si Timisoarei, orasul ales a fost Iasi. Grapefruit a oferit consultanta pe parcursul procesului de cartografiere si a realizat identitatea vizuala, site-ul www.industriicreative.ro, precum si ghidul tiparit al Industriilor Creative pentru orasul Iasi.

DESCHIDERE. Dupa Viceroy, un alt brand de tigari, Pall Mall, se arata preocupat de propria imagine. Schimbarile vizeaza designul pachetului de tigari si sloganul. Agentia 141 si Mindshare, componente ale grupului Ogilvy, sunt in spatele acestei transformari de design, care a pastrat ca elemente de continuitate cu traditia marcii logoul si blazonul, in culorile cunoscute, elementul de noutate constand in extinderea zonei de alb de pe suprafata pachetului. Procesul de transformare este sintetizat sub sloganul: "Imagine that" - "Noul Pall Mall, Deschis la schimbari".

×
Subiecte în articol: sufletul comertului