x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

22 Iun 2005   •   00:00
FARA PATA. Seria spoturilor Dero, detergentul care "scoate cele mai frecvente 99 de pete", continua cu un nou episod, "Ketchup". Scenariul porneste de la o situatie banala in care previzibilul este anulat de o intamplare care orienteaza scena spre deznodamantul "tragicomic" din care se naste ideea creativa. Un vecin este pasionat de bricolaj in aceeasi masura in care vecinii sai de apartament sunt pasionati de ketchup-ul pe care il consuma dintr-un recipient de marime XXL. O masina de gaurit, cu pasiune manuita produce dubla catastrofa: o data cu peretele este perforat si recipientul urias rezultand, evident, o multime de pete. Dar pentru familia bricoleurului situatia nu este atat de tragica, pentru ca sotia sa a descoperit detergentul care nu cedeaza in fata hazardului. Conceptul de tip serial al campaniei este relvat de finalul spotului care se in cheie cu promisiunea: "Scoate si petele de Cola...". Continuarea campaniei pentru Dero, realizata de Qual-Comm, a fost anuntata intr-un mod ingenios si coerent, materialul de presa fiind trimis intr-o gentuta avand designul unei rosii alaturi de seminte de rosii si o invitatie la pizza. Este o idee reusita, care face apel la imaginatia destinatarului, mesajul indirect fiind avertismentul ca s-ar putea pata, oferind insa si solutia pentru potentialul incident.

COCA-COLA, ALT RITM. Coca-Cola a lansat la 11 iunie campania "Coca-Cola Sounwave", care se va desfasura in aceasta vara, pana la 28 august, in 18 tari din Europa. Campania se deruleaza pe toate mediile (tv, radio, print, Internet) si implica promotii cu peste 4 milioane de premii, concerte si petreceri, un portal de muzica. Premiile ofera tinerilor ocazia de a calatori in Franta, Spania, Grecia, Turcia, unde se vor derula concertele Coca-Cola Soundwave sustinute de Oasis, The Cure Garbage, Chemical Brothers. In campanie sunt implicate marcile Coca-Cola, Coca-Cola Light si Coca-Cola Vanilla.

DEZBATERE ARBO MEDIA. La 15 iunie ARBO Media a marcat in cadrul unor dezbateri implinirea unui deceniu de media romanesti. Au participat reprezentanti ai Centrului pentru Jurnalism Independent, exprimand componenta editoriala, reprezentanti ai International Advertising Association exprimand componenta de publicitate si de vanzare de publicitate a organismului complex care este mass-media actuala. ARBO Media, filiala a celei mai mari regii de publicitate din Europa, realizeaza interfata dintre mass-media si companiile cumparatoare de publicitate.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului coca-cola