x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Info

Info

de Eliza Dumitrescu    |    13 Ian 2007   •   00:00

Inscrieri la Cannes. La 11 ianuarie s-au deschis portile Cannes Lions 2007. Deocamdata inscrierile sunt pentru delegati. Participantii vor avea acces la 40 de seminarii sustinute de mari nume ale publicitatii internationale, patru ceremonii de premiere, doua gale de prezentare a celor mai reusite lucrari inscrise. O noutate pentru editia din 2007 este expunerea intr-o arie a Palais des Festivals a unui spatiu Showcase Content, care le va permite expozantilor sa prezinte in direct publicului, solutii media din propriul laborator, pentru comunicarea continutului publicitar. Solutiile vor merge de la abordarea unor medii traditionale pana la provocare lansata creativilor de spatiul oferit de telefoanele mobile si ipod-uri.

Purcei "en rose". Dupa ce Wizz Air a comunicat prezenta sa pe piata aviatica din Romania la sfarsitul lui decembrie 2006, compania low-cost se pregateste de o decolare in forta prin lansarea la 15 ianuarie a cinci curse aeriene, cu plecare de pe Aeroportul Baneasa. Comunicarea s-a concentrat pe componenta de PR. "Campania a demarat cu o actiune de PR blitz, desfasurata in redactii. Jurnalistii i-au cunoscut pe porcusorii zburatori si, li s-a reamintit programul de extindere a companiei Wizz Air incepand cu luna ianuarie 2007. Ulterior actiunii de PR Blitz, cei doi porcusori Wizz Air - costumati in pulovere roz, special tricotate pentru ei, si echipati cu aripi de pene roz, au fost scosi la promenada prin Capitala", ne-a declarat Valeriu Ispir, Senior Account Executive la Free Communication. Lansarea va fi precedata duminica, 14 ianuarie, de un eveniment public in Piata George Enescu langa Atheneu.

Chipul tranzitiei. Un spot cu oameni obisnuiti, despre oameni obisnuiti, pentru oameni obisnuiti. Un spot despre o poveste colectiva intinsa de-a lungul a saptesprezece ani. Tocmai cat i-a luat romanului fara nume sa devina daca nu european de resort profund, macar cetatean UE cu acte in regula. Este spotul pentru berea Bucegi semnat Sister.

Diferenta specifica este tonul serios dat de dimensiunea sociala, atinsa aici. Sloganul deja clasic, "la bine si la rau" este dedicat celor multi care au pus umarul la integrare, dupa un crescendo care incearca sa surprinda portretul unui personaj colectiv/public tinta, cam riscant de generic.
  • Grupaj realizat de Eliza Dumitrescu
  • ×
    Subiecte în articol: sufletul comertului