x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Intermediarul de despărţiri

Intermediarul de despărţiri

13 Ian 2010   •   00:00

Persoanele care nu reuşesc sau nu au curajul de a le spune în faţă partenerilor că vor să se despartă pot apela la o agenţie specializată, care face acest lucru contra cost, în Germania, informează AFP.



Ruptura poate fi anunţată în patru stiluri, cu nume şi tarife diferite. Prin pachetul "Să rămânem prieteni" (29,95 euro) vestea proastă este anunţată sec, prin telefon. Prin pachetul "Lasă-mă în pace!" (29,95 euro) se pune accentul pe faptul că persoana care a luat decizia de se despărţi "nu vrea să mai audă vreodată" de persoana de care se desparte. Prin sistemul "Despărţirea în scris" (39,95 euro) se trimite o scrisoare de despărţire. În cadrul pachetului de servicii "Despărţirea anunţată personal" (64,95 euro), patronul agenţiei Rupture se deplasează personal pentru a anunţa prin viu grai încheierea relaţiei, pe un ton ferm sau compătimitor, în funcţie de indicaţiile primite.

"Bat la uşă, mă prezint, spun că persoana care m-a mandatat nu vrea să continue acea relaţie amoroasă", rezumă munca sa Bernd Dressler. "Este foarte simplu şi durează două minute. Totul are loc în pragul uşii", a adăugat acesta.

Bernd Dressler, în vârstă de 50 de ani, nu este genul de persoană care scoate o cutie de şerveţele pentru a consola partenerul care tocmai a aflat că a fost abandonat. Lacrimile, protestele sau chiar scenele de isterie nu sunt pentru el. "Eu sunt doar un mesager. Nu eu pun capăt relaţiilor amoroase. Cel care le pune capăt este cel care semnează contractul cu mine", a adăugat Bernd Dressler.

Germanul a preluat această idee din Statele Unite ale Americii şi nu acceptă decât plata în sistem anticipat, iar fiecare client trebuie să semneze un contract care se întinde pe patru pagini. "Pot astfel să demonstrez persoanei în cauză că nu este vorba de o glumă", spune el.

Îndrăgostitul care nu mai este îndrăgostit trebuie să avanseze "trei sau patru motive" pentru ca Bernd Dressler să poată să elaboreze o argumentaţie.

Doamnele reprezintă cel mai mare procent din totalul clienţilor lui Bernd Dressler. Sau domnişoarele, deoarece clientela este mai degrabă tânără, având între 18 şi 35 de ani. "Pentru mine, ar fi de neimaginat să angajez pe cineva care să anunţe în locul meu că vreau să mă despart", recunoaşte Bernd Dressler. "însă eu fac parte din altă generaţie. Cred că tinerii din ziua de azi nu se simt responsabili", a adăugat el. (Mediafax)

×
Subiecte în articol: magazin