x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Nascuti sa conduca

0
Autor: Alex Anghel 18 Noi 2005 - 00:00
Nascuti sa conduca


E nevoie de lideri tineri cu viziune pentru a schimba ceva la nivelul societatii. De aceea in urma cu 5 ani s-au trasat obiectivele si misiunea unei organizatii ce avea sa se numeasca Leaders Romania. Mai multe despre leadership, educare si formarea pietei de comunicare intr-un interviu cu Directorul Executiv Leaders Romania, Sergiu Sebesi:

Ce inseamna Leaders pentru piata de comunicare din Romania?
Sergiu Sebesi: Leaders Romania este o fundatie ce promoveaza tinerii romani cu potential de lideri, fondata acum 5 ani la initiativa actualului presedinte, Dl. Ovidiu Bujorean, ce a trasat obiectivele si misiunea acestei organizatii.

Leaders Romania este devotata dezvoltarii unor tineri lideri responsabili, capabili si inovatori care isi vor coordona activitatile spre evolutia tuturor membrilor societatii. Obiectivul nostru este construirea capacitatii societatii romane prin dezvoltarea componentei leadership in randul persoanelor cu responsabilitati decizionale.

Leaders propune un model integral de dezvoltare pe leadership ca o metoda de imputernicire a tinerilor lideri. Prin acest model, asiguram training-uri, transfer de cunostinte, conexiune, comunitati si alte forme de asistenta tehnica si financiara pentru tineri lideri si lideri in devenire care se implica permanent in activitati pentru schimbarea societatii in care traiesc. Am initiat activitati pe dezvoltarea leadership-ului in domeniul administratiei publice, antreprenoriatului, comunicarii si marketing-ului, responsabilitatii sociale, cooperare internationala, dialog intre generatii, comunicatii interculturale si management al afacerilor. Prin aceste proiecte am promovat comunicarea si schimbul de idei si cunostinte intre marile corporatii din Romania, institutii de stat si tineri. Pana in prezent, Leaders Romania a organizat diverse training-uri, proiecte si programe in 3 mari orase in care se afla sedii locale Leaders: Bucuresti, Timisoara si Sibiu; speram ca in curand sa ne putem extinde. Pentru a ne asigura de eficienta programelor noastre, am realizat parteneriate strategice cu organizatii din Romania si din strainatate. Aceste organizatii au sustinut dezvoltarea Leaders Romania in mai multe moduri incluzand: training, suport financiar, logistic sau de resurse umane.

Cum se pozitioneaza conferintele Leaders in raport cu alte evenimente de acelasi gen, care-si propun sa formeze piata?
Sergiu Sebesi:Conform cu misiunea noastra, organizam evenimente avand ca fundament leadership-ul, promovandu-l si sustinandu-l cu ajutorul unor invitati experimentati in domeniile in care lucreaza. Evenimentele Leaders sunt mereu organizate, planificate din perspectiva participantilor: realizam studii si chestionare prin care incercam sa aflam care sunt dorintele acestora, mentinem legaturi stranse cu reprezentantii comunitatilor pe care le promovam si organizam intalniri de networking dese tocmai pentru a cladi relatii durabile intre membrii acestor comunitati.

Leaders Romania nu este un organizator de evenimente in serie, ci aplicam un proces de management si gestionare ce conduc la realizarea misiunii prin proiecte orientate catre participanti, grupul tinta al organizatiei.

Cat despre costurile de participare, pana in prezent a incercat sa organizam evenimente sponsorizate tocmai pentru a permite accesul la formare a cat mai multor tineri ce cred in viziunea si valorile Leaders.

Care sunt obiectivele pe termen lung care sperati sa le bifati prin actiunile Leaders Romania?
Sergiu Sebesi: Leaders si-a propus sa sustina tinerii care inoveaza, prin promovarea inititivelor lor si prin sustinerea dezvoltarii personale si profesionale a acestora. Pana in acest moment, organizatia s-a concentrat pe crearea de directii in ceea ce priveste elaborarea de programe, stabilind patru directii majore: societate civila, afaceri, guvernare si media. In acest moment suntem in faza in care incercam sa consolidam comunitatile din cele patru domenii prin atragerea unui numar mai mare de tineri implicati in proiectele noastre, dar si sa dezvoltam o serie de servicii noi pentru acestia.

De exemplu, pentru organizatiile de tineret, am lansat recent un portal prin care dorim sa punem laolalta tineri voluntari sau potentiali voluntari, ONG-uri si mediul de afaceri care doreste sa se implice in proiectele societatii civile. Site-ul are un nume relevant pentru ceea ce dorim sa obtinem: Implica-te.ro . El vine ca o urmare fireasca a proiectelor pe care Leaders le-a dezvoltat pana acum in aceasta zona.

Sunteti la a patra editie. Cate inscrieri ati bifat?
Segiu Sebesi: Suntem intr-adevar la a 4-a editie de Leaders Awards. Inscrierile sunt in numar mult mai mare, fata de cele care au fost anul trecut, fapt ce face si mai dificila analiza acestor aplicari. Incercam ca de la an la an sa perfectionam acest proces, astfel incat in anii ce vor veni valoarea persoanelor ce aplica la Leaders Awards sa fie cat mai ridicata. Noutatea pentru acest an este faptul ca inscrierile s-au facut prin doua metode: prin recomandare si prin inscriere directa. Desi recomandarea a fost o noutate pentru Leaders Awards si a avut ca scop sa aduca mai multa obiectivitate, inscrierea prin recomandare nu a fost cea mai utilizata.

Care a fost parcursul profesional a castigatorilor Leaders?
Segiu Sebesi: Parcursul profesional al castigatorilor este variat, se observa totusi o evolutie comuna in aproape toate aplicatiile. Si anume, implicarea in proiecte, in organizatii nonguvernamentale sau angajarea inca din timpul facultatii. Majoritatea au numeroase traininguri si sunt implicati in mai multe proiecte simultan.

Se poate vorbi de un progres de la prima editie pana astazi din punct de vedere al proiectelor inscrise in concurs?
Segiu Sebesi: Se poate vorbi de un progres, mai ales in acest an cand numarul aplicatiilor inscrise au crescut vertiginos. Se poate avea in vedere si calitatea aplicatiilor, care este din ce in ce mai ridicata.

Nu ati avut nici un om de comunicare din strainatate in juriu. Credeti ca managerii si directorii de la noi sunt o instanta suficienta in vederea selectarii celor mai bune lucrari?
Sergiu Sebesi: In afara de costurile ce implica aducerea unui om din exterior in juriu, este vorba si de diferenta intre sistemele de evaluare. Managerii si directorii de la noi, cunosc piata muncii si sunt in stare sa analizeze mult mai corect aplciatiile, decat cineva din exterior. Poate ca ar fi fost interesant sa avem si un membru din strainatate si vom avea in vedere pe viitor si acest lucru.

Cum se gestioneaza valoarea in societatea de azi. Cum putem pune pe picioare un sistem de selectare si promovare a valorii autentice?
Sergiu Sebesi: Este greu de definit "valoare autentica". Am putea sa spunem ca aceasta este relativa la dinamica unei societati intr-un anumit moment. Ceea ce incearca Leaders sa faca este sa preia initiative inovative si sa le sustina prin promovarea si rasplatirea lor, cum ar fi Leaders Awards. Prin acest proiect dorim sa aratam societatii ca tinerii din Romania pot fi creativi si pot aduce o schimbare prin ceea ce fac. Exista un juriu format din personalitati ale vietii publice sau cu expertiza in domeniul lor de activitate care evalueaza tinerii propusi sau inscrisi pentru premiile Leaders.
Citeşte mai multe despre:   romania,   sufletul comertului,   tineri,   leaders,   sebesi,   leaders romania,   sergiu sebesi

 



Mai multe titluri din categorie

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor
Galerie Foto Președintele Klaus Iohannis s-a vaccinat public, vineri, 15 ianuarie, împotriva COVID-19, deschizând astfel a doua etapă de vaccinare.   În ciuda faptului că evenimentul își propunea să întărească...

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...
Serviciul de email marketing furnizat de