x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun O noua teorie vine in Romania

O noua teorie vine in Romania

13 Ian 2005   •   00:00

Kevin Roberts, unul dintre cei mai importanti oameni de comunicare de la Saatchi&Saatchi, si-a programat lansarea cartii "Lovemarks" in Romania, in primavara acestui an. Cartea aduce un nou concept in ceea ce priveste relatia dintre consumator si marca.

ALEX ANGHEL

COMPANIE. Kevin Roberts i-a atribuit companiei Saatchi & Saatchi acest concept: crearea si perpetuarea "Dragostei pentru marci". Astfel, Dragostea pentru marci urma sa raspunda uneia dintre cele mai mari intrebari din lumea comertului: Ce urmeaza dupa brand-uri?

"Era pe care o lasam in urma noastra ne-a ajutat sa trecem de la trade-mark-uri la brand-uri. Insa brand-urile trebuie intretinute foarte bine. Nu pot ramane in afara pietei de market si astfel se lupta pentru a intra in conexiune cu oamenii", a spus Kevin Roberts. El a descris dragostea pentru marci ca fiind unul dintre lucrurile care pot provoca o legatura emotionala intre companii, intre oameni si mai ales intre brand-urile lor. Numai dragostea pentru marci, spune el, "poate creea un punct sfant in industia market-ului: Loialitatea dincolo de motive. Cand am sugerat prima data ca dragostea este singurul mod de a transforma afacerile, marele CEO a rosit si a micsorat conturile anuale", sustine Roberts. "Eu am ramas la parerea mea. Stiam ca dragostea este cea care lipseste. Si stiam ca dragostea este singura modalitate pentru a crea noi tipuri de relatii, exact genul de relatii de care au nevoie brand-urile pentru a se putea dezvolta", a apreciat Kevin Roberts.

MARCA. Alan Webber, Editorul Fondator al revistei de afaceri Fast Company, se afla la conducerea forumului CEO atunci cand Kevin Roberts dezvolta conceptul de "dragoste fata de marci". "Am notat ideile lui Roberts si am incercat sa ma concentrez asupra limbajului pe care el il folosea. Vorbea despre emotiile pe care ti le provoaca marketing-ul si de nevoia de a migra de la un brand la un nivel mai avansat de angajament emotional. Asta a reprezentat pentru mine o observatie foarte inteligenta", a declarat Webber.Povestea ideii legate de "Dragostea pentru marci" a fost relatata cu lux de amanunte de Roberts in cartea "Dragostea pentru marci - viitorul dincolo de marci", o carte publicata in luna mai a anului 2004 de catre editura "PowerHouse" din New York. In cadrul jurnalului sau, prin intermediul caruia trece de la produse la trade-mark-uri si de la trade-mark-uri la dragostea pentru marci, Roberts trimite cititorul pe un drum care urmareste si descrie aparitia si dezvoltarea dragostei pentru marci. Roberts a facut anul trecut parte din juriul de la Cannes.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului mărci dragostea