Aflate la ediţia a opta, Olimpiadele Comunicării sunt un eveniment de referinţă de acum în rândul tinerilor care urmează cursurile unei şcoli de comunicare sau care sunt pasionaţi de domeniu.
Aflate la ediţia a opta, Olimpiadele Comunicării sunt un eveniment de referinţă de acum în rândul tinerilor care urmează cursurile unei şcoli de comunicare sau care sunt pasionaţi de domeniu.
Perioada de înscrieri în competiţia care reprezintă o dimensiune importantă a conceptului a început la 4 martie şi este în derulare până la 31 martie. Ca să poată participa, tinerii trebuie să fie studenţi sau încadraţi într-o formă de învăţământ superior. Într-o primă etapă ei trebuie să îşi formeze o echipă de cinci membri şi să rezolve o temă de preselecţie în funcţie de proba la care se înscriu: Relaţii Publice, Comunicare Instituţională, Advertising sau Comunicare Politică.
Pentru ediţia aceasta, temele de preselecţie sunt: o “Campanie pentru încurajarea femeilor să meargă la meciuri de fotbal, ca mijloc de reducere a violenţei pe stadioane‘‘ la secţiunea “Comunicare instituţională‘‘, o “Campanie de încurajare a reciclării în rândurile companiilor‘‘ la secţiunea Relaţii Publice, o “Campanie prin care un partid să-şi mobilizeze electoratul fidel să se implice în dezbaterea politică din blogosferă‘‘ la secţiunea Comunicare Politică şi o “Campanie pentru creşterea încrederii în Poliţia Română‘‘ la secţiunea Advertising.
CLIENŢII. Echipele care vor trece de etapa de preselecţii vor realiza câte o campanie de comunicare pentru un “client‘‘ real. Acesta, în funcţie de probă, poate fi: o companie, un brand comercial, o instituţie publică sau un om politic. “Clienţii‘‘ se implică direct în lucrul cu echipele. Shachar Shaine (foto), Preşedintele URBB (Tuborg România), spune că “în ceea ce mă priveşte, întâlnirile cu studenţii au avut întotdeauna un efect reconfortant, datorită entuziasmului şi energiei de care aceştia dau dovadă, precum şi a punctelor de vedere exprimate fără inhibiţii.‘‘
Agenţia de publicitate care se ocupă şi la ediţia actuală de comunicare a evenimentului este Leo Burnett.
Olimpiadele Comunicării 2008 se desfăşoară sub Patronajul Preşedintelui Camerei Deputaţilor. Sponsorii evenimentului sunt: Tuborg România, Agenţia Naţională pentru Sprijinirea Iniţiativelor Tinerilor, Carparcement Holding, BRD Groupe Societe Generale, JTI România, Leo Burnett, IMPACT SA, APA NOVA şi InternetCorp.