x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Olimpiadele Comunicării, în atenţia angajatorilor

Olimpiadele Comunicării, în atenţia angajatorilor

de Jurnalul National    |    14 Mar 2008   •   00:00
Olimpiadele Comunicării, în atenţia angajatorilor

Aflate la ediţia a opta, Olim­pia­dele Comunicării sunt un eveniment de referinţă de acum în rândul tinerilor care urmează cursurile unei şcoli de comunicare sau care sunt pa­sionaţi de domeniu.

Aflate la ediţia a opta, Olim­pia­dele Comunicării sunt un eveniment de referinţă de acum în rândul tinerilor care urmează cursurile unei şcoli de comunicare sau care sunt pa­sionaţi de domeniu.

Perioada de înscrieri în compe­tiţia care reprezintă o dimensiune importantă a conceptului a început la 4 martie şi este în derulare până  la 31 martie.  Ca să poată participa, tinerii trebuie să fie studenţi sau în­cadraţi într-o formă de învă­ţământ superior. Într-o primă etapă ei trebuie să îşi formeze o echipă de cinci membri şi să rezolve o temă de preselecţie în funcţie de proba la care se înscriu: Relaţii Publice, Comunicare Instituţională, Advertising sau Comunicare Politică.

Pentru ediţia aceasta, temele de preselecţie sunt: o “Campanie pentru încurajarea femeilor să meargă la meciuri de fotbal, ca mijloc de reducere a violenţei pe stadioane‘‘ la secţiunea “Comunicare instituţională‘‘, o “Campanie de încurajare a reciclării în rându­rile companiilor‘‘ la secţiunea Rela­ţii Publice, o  “Campanie prin care un partid să-şi mobilizeze electo­ratul fidel să se implice în dezba­terea politică din blogosferă‘‘ la secţiunea Comunicare Politică şi o “Campanie pentru creşterea încrederii în Poliţia Română‘‘ la secţiunea Advertising.

 

CLIENŢII. Echipele care vor trece de etapa de preselecţii vor realiza câte o campanie de comunicare pentru un “client‘‘ real. Acesta, în funcţie de probă, poate fi: o companie, un brand comercial, o instituţie pu­blică sau un om politic.  “Clienţii‘‘ se implică direct în lucrul cu echipele. Shachar Shaine (foto), Preşedintele URBB (Tuborg Ro­mânia), spune că “în ceea ce mă priveşte, întâlnirile cu studenţii au avut întotdeauna un efect re­confortant, datorită entuziasmului şi energiei de care aceştia dau do­vadă, precum şi a punctelor de vedere exprimate fără inhibiţii.‘‘

Agenţia de publicitate care se ocupă şi la ediţia actuală de comunicare a evenimentului este Leo Burnett.

Olimpiadele Comunicării 2008 se desfăşoară sub Patronajul Pre­şedintelui Camerei Deputaţilor. Sponsorii evenimentului sunt: Tu­borg România, Agenţia Naţio­na­lă pentru Sprijinirea Iniţiativelor Ti­ne­rilor, Carparcement Holding, BRD Groupe Societe Generale, JTI Ro­mânia, Leo Burnett, IMPACT SA, APA NOVA şi InternetCorp.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului comunicare