Oprah Winfrey a dat afara 30 de angajati de la propria sa televiziune, OWN, intr-un proces de restructurare a retelei TV pe care vedeta de televiziune a lansat-o in parteneriat cu Discovery Communications, informeaza MEDIAFAX.
Intr-un anunt facut luni, Oprah Winfrey a precizat ca reteaua de televiziune Oprah Winfrey Network (OWN) renunta la 30 de angajati din New York si Los Angeles, intr-un proces de reducere a costurilor. In acest context, si show-ul lui Rosie O'Donnell, care a debutat pe OWN in luna octombrie 2011, a fost anulat.
"Este dificil sa iei astfel de decizii dure care afecteaza vietile oamenilor", a spus Oprah Winfrey, precizand ca actuala situatie financiara a televiziunii nu se potriveste cu structura initiala a costurilor.
Oprah Winfrey a mai spus ca, din postura de Chief Executive Officer, are responsabilitatea sa faca din OWN o retea de televiziune de succes, iar aceasta restructurare este un pas necesar pe acest drum.
Oprah Winfrey a lansat OWN pe 1 ianuarie 2011 si a recrutat cateva staruri de la Hollywood pentru a prezenta propriile talk show-uri pe acest post: Jenny McCarthy, Rosie O'Donnell si Ryan si Tatum O'Neal. Totodata, cativa actori de prim rang - Julia Roberts, Forest Whitaker si Goldie Hawn - au fost cooptati pentru a regiza si prezenta o serie de documentare pentru OWN.
Cand a renuntat la show-ul sau celebru, Oprah Winfrey a spus ca rolul sau in cadrul retelei de televiziune OWN, pe care a lansat-o in parteneriat cu Discovery Communications, va fi sa stea in spatele camerelor de filmat.
Dar lucrurile nu au mers conform planului. Audientele inregistrate de reteaua OWN, lansata in 1 ianuarie 2011, au fost atat de mici incat Oprah va trebui sa revina in fata camerelor de filmat.
Audientele televiziunii OWN au fost revigorate odata cu debutul show-ului "Oprah's Next Chapter", in luna ianuarie a acestui an.
Discovery Communications a anuntat, anul trecut, ca va ajuta OWN sa isi continue "drumul spre profit", estimand ca noua retea de televiziune ar putea deveni "o afacere importanta". Astfel, in luna februarie 2011, Discovery Communications a anuntat ca va investi inca 50 de milioane de dolari in OWN, investitia totala a grupului in reteaua de televiziune ridicandu-se pana la momentul respectiv la 239 de milioane de dolari.