x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
×
Acest site utilizează fișiere de tip cookie pentru a vă oferi o experiență cât mai plăcută și personalizată. Îți aducem la cunoștință faptul că ne-am actualizat politicile pentru a ne conforma cu modificările propuse aduse de Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea pe www.jurnalul.ro, te rugăm să citești și să înțelegi conținutul Politicii de Cookie și Politica de Confidențialitate.

Prin continuarea navigării pe www.jurnalul.ro confirmi acceptarea utilizării fișierelor de tip cookie. Poți modifica în orice moment setările acestor fișiere cookie urmând instrucțiunile din Politica de Cookie.

DA, ACCEPT

Original - Peroni, pe platou

0
Autor: Alex Anghel Alina Nasta 03 Feb 2007 - 00:00
Original  - Peroni, pe platou


Se stie ca italienii sunt asii modei, daca sunt si asii berii ramane de vazut. Cert este ca reusesc sa imbine, intr-un mod fericit, moda si lumea cinematografiei cu berea. Poate modul de viata al italienilor sa detroneze renumele tarilor cunoscute pentru licoarea cu hamei?

Mai multe despre Peroni si evolutia acesteia pe piata din Romania ne spune Lorand Papp, Senior Brand Manager Peroni Nastro Azzurro.

Jurnalul National: Campania La Dolce Vita pentru Peroni Nastro Azzurro a fost filmata in Roma si Cape Town de catre o agentie din Londra (Tke Bank). De ce nu ati apelat la o agentie din Romania? Veti implica in proiectele urmatoare o agentie locala?
Lorand Papp: Peroni Nastro Azzurro este o marca internationala din portofoliul SABMiller, iar tot ce tine de strategie si creatie este dezvoltat la nivel central de catre agentia din Londra. Agentia cu care lucram in Romania este Mercury si numeroase proiecte locale au fost "exportate" deja in alte tari unde Peroni Nastro Azzurro este prezent.

Ce legatura exista intre bere si film? De ce spotul comunica ideea de film?
Peroni Nastro Azzurro nu cauta sa creeze o legatura intre film si bere, ci isi propune sa aduca rafinamentul si pasiunea stilului de viata italian in lumea "nordica" a berii. Noua campanie de comunicare Peroni Nastro Azzurro este un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita. Capodopera cinematografica a lui Federico Fellini este filmul care a dat nastere aventurii stilului italian la nivel mondial - curentul italian in moda, cultura si stil de viata.

Initial, cand a fost lansata pe piata, Peroni Nastro Azzurro putea fi gasita numai in barurile selecte, si aceasta era si pozitionarea ei: "Only in selected bars".
Acum se poate gasi si in hipermarketuri, cum explicati acest lucru? Consumatorul de Peroni este persoana activa, care participa la evenimente mondene si ii place sa isi petreaca cat mai mult timp in compania apropiatilor. Iar acest lucru se intampla si acasa, ocazie de consum pe care o adresam prin prezenta marcii in hipermarketuri.

Italienii sunt recunoscuti pentru moda, cultura, stil de viata, dar nu si pentru bere. Ce succes a inregistrat pana acum in Romania?
Tocmai acest lucru diferentiaza Peroni Nastru Azzurro de celelalte marci de bere: reprezinta esenta acestui stil si mod de viata. Pasiunea si maiestria italienilor pentru tot ce este legat de stil si design se regasesc in aceasta marca. Peroni Nastro Azzurro a fost creata de catre cei considerati cei mai rafinati oameni: italienii. Dupa lansarea in Romania, Peroni Nastro Azzurro s-a impus in scurt timp drept un simbol autentic al stilului italian si se bucura in continuare de admiratia pe care o declanseaza in general renumitele marci italiene.

Romania este a doua tara din lume, dupa Marea Britanie, in care a fost lansata berea Peroni Nastro Azzurro. De ce Romania si nu alta tara?
Apropierea noastra culturala, si nu numai, de Italia a facut ca Romania sa fie printre primele tari care au decis sa lanseze aceasta marca.

Care este targetul acestui tip de bere?
Peroni Nastro Azzurro este adresata consumatorului modern, sofisticat, care apreciaza in egala masura calitatea produsului, dar si imaginea acestuia.

Cum diferentiaza o femeie un stil de bere fata de altul?
Femeile se comporta ca orice consumator si sunt influentate in alegere si de imaginea marcii. Totusi, cred ca anumite tipuri de mesaje sunt mai usor de adoptat de catre femei. Un set valori cu care se identifica usor - moda, stilul vestimentar, lumea cinematografiei - pot atrage in proportie mai mare femeile decat, sa spunem, lumea sportului. Femeile sunt mai receptive la mesajele emotionale fata de barbati, care sunt receptivi la mesaje functionale.

NECONVENTIONAL. Proiectia, o noua metoda de promovare
Care sunt proiectele legate de aceasta marca pe 2007?
In 2007 vom continua sa inovam prin sustinerea acordata noii campanii La Dolce Vita, dar si prin continuarea unor programe deja bine cunoscute, precum seria petrecerilor Ambientalia. Desi "marca" petrecerilor Ambientalia are o istorie scurta, notorietatea in cercurile elitiste carora ne adresam este una remarcabila, chiar flatanta. La nivel local, ne propunem sa fim din nou parteneri ai competitiilor nautice patronate de Yacht Club Regal Roman. Miza este aceea de a continua sa declansam noi tendinte in piata care sa confirme renumele comunicarii atipice si neconventionale pe care o dezvoltam pentru marca Peroni Nastro Azzurro.

CNA VS HBO
Membrii CNA au criticat postul HBO pentru inserarea de publicitate la berea Peroni in conditiile in care este vorba despre o televiziune in sistem pay-tv. Cu toate acestea, reprezentantii HBO au demonstrat ca nici legea europeana, nici cea romaneasca nu interzic publicitatea pe posturile pay-tv. Membrii CNA au cerut insa postului sa respecte legea si sa introduca reclama la Peroni intre coperte de publicitate.
Citeşte mai multe despre:   romania,   sufletul comertului,   peroni,   azzurro,   nastro,   nastro azzurro,   peroni nastro

 



Mai multe titluri din categorie

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor

Reacții după vaccinarea președintelui Klaus Iohannis: „Noul brand de țară”. Top al meme-urilor
Galerie Foto Președintele Klaus Iohannis s-a vaccinat public, vineri, 15 ianuarie, împotriva COVID-19, deschizând astfel a doua etapă de vaccinare.   În ciuda faptului că evenimentul își propunea să întărească...

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci

Doi români au fost condamnați în Franța pentru că au cules prea multe ciuperci
Doi români din Franța au fost condamnați în Franţa la câte 500 de euro amendă pentru o infracţiune inedită. Au cules ilegal 266 de kilograme de ciuperci într-o pădure din estul țării....

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar

Un poștaș japonez a păstrat acasă 24.000 de scrisori. Livrarea lor i s-a părut un calvar
Un lucrător poştal din Japonia, căruia meseria sa i s-a părut un calvar, a fost nevoit să explice poliţiştilor de ce nu a livrat 24.000 de trimiteri poştale, unele dintre acestea expediate în urmă cu câţiva...

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute

În Florida cad iguane din copaci din cauza temperaturilor scăzute
Serviciul Naţional de Meteorologie (NWS) din Statele Unite a atenţionat populaţia din Florida cu privire la posibile căderi de iguane, pe fondul pătrunderii unei mase de aer rece în statul american, relatează...

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini

O pisică a supravieţuit după ce a parcurs 60 km blocată sub capota unei maşini
O pisică din Marea Britanie a suferit răni grave însă a reuşit să supravieţuiască după ce a parcurs peste 60 de kilometri blocată sub capota unei maşini, relatează duminică Press Association. Pisica...

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum

Trei recorduri mondiale pentru o sticlă de parfum
O companie din Dubai a prezentat o sticlă de parfum încrustată cu peste 3.500 de diamante şi care deţine trei titluri mondiale omologate de Guinness World Record, relatează UPI. Guinness a confirmat că sticla...

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic

Record mondial de lectură colectivă stabilit în Mexic
Jumătate de milion de elevi de la şcolile secundare din nord-estul Mexicului au stabilit vineri un nou record mondial de lectură colectivă, citind simultan un pasaj din cartea 'México Insurgente', a ziaristului...

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea

Gesturile prin care câinii și pisicile își arată afecțiunea
Iubirea și loialitatea animalelor de companie este una cu adevărat specială, iar acestea merită să primească aceleași lucruri din partea noastră. Dacă vrei să înțelegi gesturilor prin care animalul tău...

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui

10 reguli ale unui bunic pentru viitorul iubit al nepoatei lui
O femeie in Scoţia a făcut publică o listă făcută de bunicul ei, care conţine 10 reguli pe care un pretendent trebuie să le respecte pentru a putea fi iubitul nepoatei lui, notează Daily Mail. Amie...

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore

Un tânăr a devenit milionar pentru câteva ore
Un tânăr în vârstă de 18 ani, din Belfast, a devenit milionar, pentru câteva ore, după ce a găsit 8.9 milioane de lire în contul său bancar, notează indy100. Dane Gillespie a primit 8.9 milioane de lire...

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă

Un tânăr din Germania a furat o mașină pentru a ajunge mai repede la toaletă
Un drum scurt până la toaletă a avut consecinţe grave pentru un tânăr de 18 ani care făcea jogging într-o localitate din centrul Germaniei, relatează agenţia DPA citând un anunţ al...

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi

Bucuria de a dărui durează mai mult decât satisfacția de a primi
Nivelul de fericire al oamenilor care obişnuiesc să ofere se menţine constant, sau scade într-un ritm mult mai lent, spre deosebire de situaţia în care ei ar fi beneficiarii darurilor respective, conform concluziil...

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite

Copiii fac mii de lire pe piața neagră de pe urma jocului Fortnite
Copiii fac mii de lire pe săptămână într-o rețea mondială de hacking construită în jurul jocului Fortnite. Conform BBC, vârstele lor sunt și de 14 ani. 20 de hackeri au spus că fură conturi online...

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump

Un amfibian orb, care își îngroapă capul în nisip, a fost numit după Donald Trump
 Un amfibien orb, care obișnuiește să își îngroape capul cu nisip, a fost numit după Donald Trump, ca răspuns la comentariile sale privind schimbările climatice, scrie...

Un nou record mondial: 126 de ore de dans

Un nou record mondial: 126 de ore de dans
O adolescentă de 17 ani din Nepal a dansat timp de 126 de ore consecutiv pentru a intra în Cartea Recordurilor Guinness la categoria ''cel mai lung maraton de dans susţinut de o singură persoană'', informează...
Serviciul de email marketing furnizat de