Lenjeria intimă, obiectul vestimentar pe care-l îmbracă femeile şi-l dezbracă bărbaţii
Bărbaţii au descoperit focul, dar femeile au descoperit cum să se joace cu el, spunea nu un mare clasic, ce-i drept, dar o actriţă care măcar a jucat rolul femeii care ştie "Totul despre sex" – Sarah Jessica Parker. Este adevărat că reprezentantele sexului frumos au la îndemână toate atuurile menite să le ia minţile bărbaţilor, să-i dea pe spate, să-i facă să-şi tragă palme, să-şi arunce pantalonii de pe ei şi să-i facă ostaticii lumii lor. Totul depinde de atitudine, de voinţă şi de pricepere atunci când trebuie să se joace cu focul, vorba Sarahei. O lenjerie sexy, sexy, sexy dă rezultate, iar "succesurile", vorba altcuiva, sunt garantate 100%.
Şi pentru ca focul pasiunii să fie aprins mereu, iar flacăra cât mai roşie, designerii nu contenesc în a crea noi şi coi colecţii de lenjerie intimă, fine, provocatoare şi sublime.
I.D. Sarrieri a lansat colecţia de toamnă-iarnă 2008-2009, o linie specială, sofisticată, elegantă şi senzuală. Noile modele sunt combinaţii de materiale unice şi preţioase: dantelă Chantilly (dantela fiind, de altfel, unul dintre trendurile acestui sezon) şi mătase, catifea şi cristale Swarovski negre, piele brodată şi dantelă Chantilly, mătase şi cristale Swarovski uriaşe.
Sutienele push-up au bretele-bijuterie, cea mai modernă formă de sutien – triunghiul – este din ce în ce mai elaborată, slipii
retro ŕ la Marilyn Monroe sau cei tanga au accesorii din satin, catifea sau cristale Swarovski, iar corsetele au un design sofisticat pentru a putea fi purtate cu uşurinţă la vedere. O dată cu noua colecţie de lenjerie intimă pentru femei, I.D. Sarrieri a lansat şi magazinul virtual www. shop.sarrieri.ro.
Cine-o vrea pe JLo să meargă în Unirii!
La mai puţin de trei ani de la deschiderea primului magazin din Statele Unite, hainele şi accesoriile inspirate de Jennifer Lopez au ajuns şi în România, mai exact în magazinul JLo din Unirea Shopping Center, unde fanii divei şi shoppaholicii vor putea găsi de toate, de la haine, accesorii, pantofi până la genţi şi lenjerie intimă – un stil ce aduce strălucire cotidianului şi oferă ţinute pentru toate ocaziile. Creaţiile JLo se adresează unui target tânăr, preponderent între 12 şi 25 de ani, dar şi femeilor moderne, mereu tinere şi în pas cu moda. Magazinele JLo vor aduce în România cele mai apreciate colecţii ale artistei, JLo, Sweetface şi Justsweet, la preţuri "medium-high", însă accesibile din punct de vedere al unui brand de calitate. Conform reprezentanţilor Pinnacle Group, master-francizor în România al brandului JLo, în următorii cinci ani se vor mai deschide cel mult zece locaţii în România. De pildă, casa de modă ce poartă semnătura celebrei cântăreţe americane Jennifer Lopez va inaugura până la sfârşitul acestui an un magazin în centrul Clujului.Citește pe Antena3.ro