Un eveniment - de orice natura ar fi el - reprezinta, inainte de toate, o desfasurare de forte: oameni, logistica, bani. Dar cea mai mare provocare este ideea. Si invesmantarea ei in cea mai potrivita haina.
CLAUDIA CURICI
Atunci cand provocarea vine din magia masurarii timpului
si din istoria instrumentelor lui, firescul capata accente de esenta tare. De aceea am putea spune ca pentru a organiza un eveniment in care vedetele sunt ceasurile, si nu oricare, ci marci seducatoare prin excelenta lor - marcile elvetiene - este pentru initiator o provocare in stil, discretie si rafinament.
ANIVERSARE IN STIL MARE. Si cand acest initiator nu este o tutela internationala, ci una chiar romaneasca, infiintata acum zece ani, curiozitatea pentru felul in care ea reuseste sa se comunice in spiritul marcilor pe care le reprezinta este mai mare. Nici nu se putea un moment mai potrivit pentru Helvetansa - caci despre ea este vorba - de a marsa la un astfel de proiect decat implinirea, la
4 octombrie, a 10 ani de la existenta sa. Incarcatura simbolica a aniversarii, laolalta cu patrimoniul respirat prin marcile pe care le promoveaza - Tissot, Vacheron Constantin, Cartier, Jaeger-LeCoultre - sunt premisele unor manifestari care trebuie sa seduca fara a fi ostentative.
DETALIUL FACE DIFERENTA. Se pare ca obisnuinta de a promova precizia si, fara a exagera, delicatetea unui mecanism de orologerie elvetiana formeaza, la randul ei, un mod de gandire deloc strain acestei lumi in care cel mai mic detaliu da consistenta si valoare intregului. Dupa un sir de evenimente care dureaza ca nuntile imparatesti, zece zile si zece seri, apogeul aniversarii il constituie ziua de 10 octombrie, mai precis ora 10:10, cand se inmaneaza castigatorului premiul pus la bataie in toata aceasta perioada, un ceas marca Tissot. Un angajament care se cere respectat mai mult decat in orice alta situatie. Si, fie vorba intre noi, nu multe sunt manifestarile care respecta programul stabilit dinainte.
PENTRU CUNOSCATORI. Desi publicul vanat de un asemenea tip de companie este unul de elita - fie ea in termeni financiari sau de alta natura - care au mai mult sau putin educat gustul pentru detaliu, calitate sau, de ce nu, extravaganta, evenimentul nu se limiteaza in aceasta directie. Evident ca trenul regal, galeriile noii Biblioteci Universitare si chiar Ateneul Roman nu
pot fi decat locatii exclusiviste. Insa expozitiile deschise publicului pe toata perioada evenimentului, in care oricine isi poate incanta retina cu piese - bijuterii si ceasuri - rare ii dau anvergura si il salveaza de la riscul - atat de mare in Romania - de a parea unul adresat unui public pentru care doar valoarea materiala in sine a obiectului il poate interesa.
Citește pe Antena3.ro