Jurnalul.ro Fun "Ratatouille" şi "Atonement", recompensate cu Golden Tomato pentru cele mai favorabile cronici

"Ratatouille" şi "Atonement", recompensate cu Golden Tomato pentru cele mai favorabile cronici

22 Ian 2008   •   00:00

"Ratatouille", "Atonement" şi "Ultimatumul lui Bourne" au fost recompensate, luni, cu premiul Golden Tomato, acordat peliculelor care au avut cele mai multe cronici favorabile din partea criticilor şi a cinefililor, informează hollywoodreporter.com.

Premiile Golden Tomato (Roşia de Aur), aflate la cea de-a noua ediţie, sunt acordate de site-ul de internet RottenTomatoes.com, care analizează şi ia în calcul cronicile favorabile apărute de-a lungul anului în presa scrisă, online, pe posturile de radio şi televiziune. "Ratatouille", în regia lui Brad Bird, povestea unui şoarece care-şi doreşte să devină maestru bucătar, a fost desemnat cel mai bun lungmetraj animat, cu 96% din voturi, potrivit tomatometrului de pe acest site. Povestea de dragoste irlandeză "Once", de John Carney, a fost desemnată cel mai bun film lansat în ediţie limitată şi cel mai bun musical (98%). "Atonement", de Joe Wright, a primit premiul Golden Tomato pentru cea mai bună poveste de dragoste, în timp ce "Ultimatumul lui Bourne", de Paul Greengrass, a câştigat la categoria acţiune/ aventură. "Juno", de Jason Reitman, a primit titlul de cea mai bună comedie, în timp ce "Nu există ţară pentru bătrâni", în regia fraţilor Joel şi Ethan Coen, a fost desemnat cel mai bun thriller.

"Away From Her", de Sarah Polley, a primit premiul Golden Tomato pentru cea mai bună dramă, "Sicko", în regia lui Michael Moore, a fost numit cel mai bun documentar, iar "Grindhouse", de Quentin Tarantino şi Robert Rodriguez, a câştigat la categoria "horror". Cea de-a cincea parte a francizei "Harry Potter", "Ordinul Phoenix", în regia lui David Yates, a fost recompensată cu un premiu Golden Tomato pentru cea mai bună producţie SF/ fantezie, iar "Magie în Manhattan", de Kevin Lima, a câştigat la categoria "cel mai bun film destinat întregii familii". "Viaţa celorlalţi", film recompensat cu un premiu Oscar în 2007, în regia lui Florian Henckel von Donnersmarck, a primit titlul de cel mai bun film într-o altă limbă decât engleza.

Moldy Tomato (Roşia mucegăită), premiu acordat peliculei cu cele mai puţine cronici favorabile, a revenit peliculei "Because I Said So", de Michael Lehmann.

×
Subiecte în articol: magazin golden tomato golden tomato