x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Reinterpretare - Frank Sinatra si cele 7 trepte ale pacatului

Reinterpretare - Frank Sinatra si cele 7 trepte ale pacatului

de Eliza Dumitrescu    |    17 Feb 2007   •   00:00
Reinterpretare - Frank Sinatra si cele 7 trepte ale pacatului

Primim o invitatie la paradisuri artificiale prin reclama celor de la Violet la vinul "7 pacate". Vinul este un brand tanar al societatii Vincon, lansat pe piata la sfarsitul anului trecut. Brandul a fost mosit din fasa de agentia Violet.

Peisajul pe care focalizeaza camera jucausa este un Eden apasat artificial, un cadru de butaforie desprins parca dintr-un vis etilic al unui consumator fervent de vinuri. Edenul de mucava este completat de un sarpe de mucava care face toti banii. Vocea leganatoare si sasaita i-a fost imprumutata interpretului de guma de artistul Aurelian Temisan. Pe alocuri ezitanta, vocea pare si ea impregnata de aburii licorii multiplu pacatoase. Sarpele se leagana pe ritmul invaluitor al lui Sinatra, Eva se unduieste si-i zambeste ispititor lui Adam in timp ce-i ofera un pahar cu vin, si nu un mar desprins din pomul cunoasterii. Totul pare ca se clatina sub ochiul camerei care imprima intregii scene un efect de vertij. Povestea este esentializata: el, ea, vocea sasaita a ispitei, obiectul simbolic al seductiei: paharul. "Totul incepe de la un vin bun", confirma sloganul atasat spotului. Brandul 7 Pacate a fost pozitionat la categoria upper mainstream, iar valorile sale sunt conectarea la cotidian, camaraderia intre sexe, umorul sanatos si accesibil.

"Am cautat sa comunicam brandul cat mai aproape de starea pe care ti-o da un vin si cat mai aproape de sugestia pe care ti-ar transmite-o denumirea neobisnuita a vinului", a declarat Irina Bara, Copywriter Violet. Spotul a fost turnat de casa de productie Tandem Film.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului