Un târg de nunţi este ca un nor pufos pe care zăboveşti câteva momente înaintea marii sărbători, sau ca o zi dedicată vatei de zahăr pe băţ, o zi dulce, ce-i poate leşina însă pe toţi maniaco-depresivii şi trădaţii în dragoste, o zi cu acorduri ample ale simfoniei mireselor.
CUM SĂ FIE ROCHIA DE MIREASĂ? Lungă? Scurtă? Albă? Crem? Largă? Strâmtă? Cu dantelă? Din tafta? Cu trenă? Fără trenă? Cu cristale Swarovski? Pictată manual? Avangardistă? Clasică? Cu foiţe de aur sau din argint? Oricum, numai unică să fie. Şi accesibilă la preţ. "Rochiile mele – spune designerul Natalia Prodaniuc – nu sunt foarte pompoase. Sunt mai delicate. Nu prea se mai poartă corsetul. În materie de culori, recomand toate nuanţele de bej (chiar şi pe cele cu tentă spre roz) şi de alb – mai puţin albul neon. Iar în ceea ce priveşte materialele, le prefer pe cele absolut naturale, chiar dacă au o singură hibă, de care se plâng şi miresele: se şifonează mai repede."
NEWS
Cochet Recession. La magazinul Cochet puteţi găsi noua colecţie de haine şi accesorii vintage Recession. Cochet a răscolit prin second-uri, depozite şi târguri de haine de aici şi de aiurea – Paris, Berlin, Londra, Milano – şi a strâns câte ceva pentru personajul din fiecare. Tu cine eşti? Paul Smith, Alexander McQueen, Yves Saint-Laurent, Leonard, Cacharel din vremuri de demult (ieftine), no-name-uri spectaculoase, costume de baie şi lenjerie retro, pălării etc. Fiecare piesă aleasă are personalitate şi poate deveni veriga lipsă dintr-o ţinută care te transformă în personaj. (A.V.P.)Victoria, imaginea Emporio Armani. Victoria Beckham este noua imagine a campaniei globale de promovare a colecţiei de lenjerie intimă pentru femei Emporio Armani, sezonul primăvară-vară 2009. Imaginile pentru această campanie au fost realizate de fotografii Mert Alas şi Marcus Piggott şi urmează să apară pe panourile publicitare din Londra, Milano, Paris, New York, Los Angeles şi Tokyo, precum şi în revistele de modă din întreaga lume. "Am ales-o pe Victoria Beckham pentru lansarea noii campanii a colecţiei de lenjerie intimă Emporio Armani deoarece este o femeie foarte stilată şi interesantă. O lenjerie minunată este atrăgătoare şi provocatoare, aşa că am vrut să lucrez cu o femeie care are asemenea calităţi", a explicat designerul Giorgio Armani. (A.V.P.)
Citește pe Antena3.ro