CARD PARFUMAT: Avon a anunţat apariţia primului card de credit Master Card destinat exclusiv clienţilor săi direcţi, emis la nivel regional în colaborare cu GE Money şi în România prin intermediul GarantiBank.
Cardul se poate utiliza şi pentru alte cumpărături, în limita
creditului disponibil.Cardul include o asigurare medicală în valoare de 5.000
de lei în cazul diagnosticării posesoarei sale cu cancer la sân. Campania Avon împotriva
cancerului la sân «1 din 8 femei», se bucură în prezent de susţinerea a zeci de
mii de femei din România şi de o notorietate naţională de 73%. Campania a fost
premiată în 2007 la Festivalul Internaţional Cannes Lions, cu distincţia
«Silver Lion» pentru cea mai bună campanie socială.
“Ataşată de el” şi “Snowman”, cele mai recente campanii realizate de Agenţia Ogilvy pentru Cosmote sunt construite în jurul mesajului: “Cuvintele sunt importante”. Este vorba despre acele cuvinte care schimbă ceva în atitudinea şi viaţa celor cu care interacţionăm. Spotul “Snowman” este adecvat atmosferei de sărbătoare de sfârşit de an şi exprimă optimism, prietenie, joc. Spotul iese un pic din linia obişnuită a comunicării pentru Cosmote şi merge spre o exprimare mai clară a legăturii afective şi a exuberanţei.
RECLAMĂ PENTRU ONG
Millenium Communications, agenţia organizatoare a Galei
Societăţii Civile, a iniţiat concursul “Adoptă un ONG”, adresat agenţiilor de
publicitate şi de PR. Pentru agenţiile de publicitate, “adopţia” constă în găsirea
unei modalităţi de promovare a proiectelor şi iniţiativelor ONG-ului, pro bono:
de la o idee inovativă, de la realizarea unui print, a unei machete de presă, a
unei broşuri până la realizarea unui spot radio, tv sau a unui film. 15
ONG-uri, s-au înscris până acum în concurs şi aşteaptă să fie adoptate la:
http://www.adoptaunong.blogspot.com/.