x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Thirst - Heineken stinge setea de muzica buna

Thirst - Heineken stinge setea de muzica buna

21 Mar 2005   •   00:00

Evenimentul Thirst Romania a inceput pentru Heineken vineri, 18 martie 2005, la Timisoara.

  • de ELIZA DUMITRESCU
  • SUFLETUL COEMRTULUI
  • "THIRST". Concursurile au facut "ravagii" si in Brazilia
    Aici s-a desfasurat prima dintre cele patru etape ale concursului de DJ, a carui finala va avea loc la 2 iulie, la Mamaia, la Kristal Summer Club. In Romania, Thirst este organizat de DCCommunication. Iata ce ne-a declarat Ilko Kwast, group manager la Heineken, intr-un scurt interviu:

    Jurnalul National: De ce ati ales sa organizati aceasta competitie pentru DJ si nu un alt tip de eveniment (de exemplu, petreceri)?
    Ilco Kwast: Misiunea Thirst este de a descoperi si de a promova cei mai talentati si mai vizionari DJ din intreaga lume. Heineken Music este o platforma care defineste strategia globala legata de muzica a Heineken si care are rolul de "umbrela" pentru toate activitatile muzicale organizate de Heineken Music: de la evenimente muzicale unice, precum concertul lui Moby din Polonia, pana la evenimentele cele mai cunoscute, Heineken Green Room Sessions si Thirst (2003, 2004, 2005).

    Cum sustineti evenimentul din punct de vedere al comunicarii (presa, mediul electronic)?
    Thirst are cateva etape distincte (inscrierea, selectia, competitiile locale, semifinala, finala nationala). Fiecare din ele este sustinuta prin mai multe instrumente de comunicare, grupate in mixul cel mai potrivit pentru perioada respectiva. Per ansamblu, recurgem la campanii in presa scrisa, la radio si la tv, reclame indoor sau outdoor, precum si la activitati BTL - in ceea ce priveste latura de publicitate. Desfasuram activitati in acest sens si prin echipa si reteaua HoReCa a Heineken. Un alt nivel de comunicare este definit de parteneriatele media pe care le-am realizat cu posturile Kiss FM si Prima TV. In ceea ce priveste mediul electronic, site-ul are o sectiune dedicata competitiei Thirst, iar newsletter-ele site-ului ofera informatii despre competitie; de asemenea, prin intermediul site-ului au fost oferite premii constand in invitatii la evenimentele Thirst.

    Relatiile publice sunt incluse si ele in actiunile noastre de comunicare. Consider ca am cuprins in strategia noastra toate optiunile disponibile.

    ×
    Subiecte în articol: sufletul comertului thirst heineken