x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Fun Un pas mai departe pentru brandul portocaliu

Un pas mai departe pentru brandul portocaliu

de Eliza Dumitrescu    |    18 Sep 2008   •   00:00

Ne putem lua la revedere de la animaţiile jucăuşe, create de agenţia Wieden&Kennedy, care au populat spoturile Orange de mai bine de un an. Spotul cu flautul este ultimul în care le vom mai vedea.



Ne putem lua la revedere de la animaţiile jucăuşe, create de agenţia Wieden&Kennedy, care au populat spoturile Orange de mai bine de un an. Spotul cu flautul este ultimul în care le vom mai vedea.


La Orange Concept Store s-a lansat noua campanie de brand în prezenţa lui Thierry Millet, director comercial la Orange România. Gîndită la nivel global, aceasta rulează deja în Marea Britanie şi Republica Moldova şi e cea mai mare campanie realizată pînă acum de companie. La nivel global e coordonată de reţeaua Publicis. Şi în România, contul Orange se află din iunie la agenţia Publicis, după ce a fost administrat pînă în primăvară de Leo Burnett. Suma investită în campania de brand vision din România e de 2 milioane de euro, din care 60% reprezintă comunicarea pe tv, 20% pe print, 15% outdoor şi 5% pe internet. S-a simţit nevoia schimbării în comunicare datorită evoluţiei companiei de la simplu furnizor de telefonie mobilă la o instanţă complexă de comunicare, care a integrat cu succes servicii din zona digitală. De aceea, sloganul “The future’s bright. The future is orange” nu a mai fost în măsură să spună totul despre brandul care este astăzi cunoscut în 26 de ţări ca furnizor complex de servicii de comunicare. Noul slogan este “Sînt ceea ce sînt datorită tuturor” şi pune accentul pe conexiunea umană. Sînt promovate în continuare valorile consacrate ale brandului: onestitate, dinamism, privire optimistă spre viitor, astfel încît mesajul de brand nu se schimbă, ci doar suferă o evoluţie. În România, campania doreşte să sublinieze “poziţia de lider a companiei şi dorinţa noastră de a continua dezvoltarea, pentru că nu sîntem aici pentru două luni, ci vrem să fim un partener pe termen lung”, ne-a declarat domnul Thierry Millet. După cum a mai subliniat Millet, compania doreşte să extindă paleta de servicii mai ales în zona datelor mobile.

×
Subiecte în articol: sufletul comertului