Estimările privind vânzările Apple variază însă puternic, unii analişti pariind pe livrări de doar 200.000 de unităţi pentru produsul care va fi disponibil doar de anul viitor.
Singh Walia, analist principal la Counterpoint Research, consideră că este posibil ca Apple să devină cel mai profitabil jucător din acest nou segment de piaţă, chiar dacă Meta (Facebook) va vinde mai multe dispozitive, în condiţiile în care preţul pentru dispozitivul său este de doar câteva sute de dolari.
„Aşa cum se întâmplă cu smartphone-urile, în care Apple are în mod obişnuit peste 80% din cota de profitabilitate şi aproximativ 20% din cota de livrări, s-ar putea ca Apple să devină cel mai de succes jucător fără a fi cel mai larg adoptat”, a spus Walia.
Vision Pro marchează prima linie de produse nouă a companiei de la lansarea Apple Watch acum aproape un deceniu.
Directorul general al Apple, Tim Cook, a declarat că acesta ar putea marca începutul „computingului spaţial“, în care conţinutul digital se îmbină cu lumea fizică.
„Vision Pro le permite utilizatorilor să interacţioneze cu conţinutul digital într-un mod care le dă senzaţia că acesta este fizic prezent în spaţiul lor. Designul revoluţionar al Vision Pro include un sistem de afişare cu rezoluţie ultraînaltă, cu 23 de milioane de pixeli pe două ecrane, pentru a asigura că fiecare experienţă pare că se desfăşoară în faţa ochilor utilizatorului în timp real“, conform anunţului Apple.
(sursa: Mediafax)