Jurnalul.ro Tech Ştiinţă Descoperire istorică în China: o specie necunoscută deschide un nou capitol al evoluţiei speciei umane

14 Mar 2012   •   20:23

Descoperirea intr-o pestera din China a fosilelor a patru oameni care au trait in Epoca de Piatra ar putea deschide un nou capitol in istoria evolutiei speciei umane.

Oamenii de stiinta vorbesc despre o specie necunoscuta humanoida, necunoscuta anterior Epocii de Piatra si care reprezinta un amestec "neobisnuit" de elemente antice si moderne.

Cercetatorii au dat deja o denumire noii specii, Red Deer Human, despre care se crede ca a trait in urma cu peste 11.000 de ani si despre care profesorul Curmoe de la Universitatea New South Wales a declarat ca a supravietuit Epocii de Gheata.

"Descoperirea Red Deer Human deschide un nou capitol al evolutiei umane. Aceasta specie ar fi putut ajunge in Asia dupa o migratie din Africa, acolo, unde, se stie, populatia timpurie nu a avut nicio contributie genetica la specia umana moderna", a mai declarat Curmoe, conform Daily Mail.