Potrivit unei analize a Financial Times a sute de profiluri de pe LinkedIn, precum şi a anunţurilor publice de angajare şi a lucrărilor de cercetare, compania de 2,7 miliarde de dolari a întreprins o serie de angajări în ultimii ani pentru a-şi extinde echipa globală de inteligenţă artificială şi învăţare automată.
Producătorul iPhone a vizat în special lucrătorii de la Google, atrăgând cel puţin 36 de specialişti de la rivalul său de când l-a racolat pe John Giannandrea pentru a fi principalul său director de AI în 2018.
În timp ce majoritatea echipei de AI a Apple lucrează în birourile din California şi Seattle, grupul tehnologic a extins, de asemenea, un avanpost semnificativ în Zurich.
Profesorul Luc Van Gool, de la universitatea elveţiană ETH Zurich, a declarat că achiziţiile de către Apple a două start-up-uri locale de AI - grupul de realitate virtuală FaceShift şi compania de recunoaştere a imaginilor Fashwell - au determinat Apple să construiască un laborator de cercetare, cunoscut sub numele de „Vision Lab”, în oraş.