x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Autorităţile locale vor suporta cheltuielile pentru înrolarea în Sistemul Naţional Electronic de plată a taxelor

Autorităţile locale vor suporta cheltuielile pentru înrolarea în Sistemul Naţional Electronic de plată a taxelor

19 Oct 2010   •   00:00

Autorităţile administraţiei publice centrale şi locale care desfăşoară activităţi de încasare a taxelor şi impozitelor au obligaţia să se înroleze în Sistemul Naţional Electronic de Plată a Taxelor şi Impozitelor, acestea suportând şi cheltuielile aferente, potrivit unei Hotărâri de Guvern din 7 octombrie.

Dezvoltarea şi implementarea S.N.E.P.T.I. se realizează de Minister împreună cu Centrul Naţional pentru Managementul Societăţii Informaţionale, în colaborare cu Asociaţia de Plăţi Electronice din România.

Conform HG, înrolarea Municipiilor Reşedinţă de Judeţ şi a Municipiilor/Oraşelor cu populaţie mai mare de 150.000 locuitori se va face în termen de 7 luni de la aprobarea prezentului act normativ; în termen de 6 luni pentru localităţile cu populaţie de până la 150.000 de locuitori.

Cheltuielile privind înrolarea, interfaţarea şi încasarea electronică a plăţilor sunt suportate de autorităţile publice. Ghişeul virtual de plăţi este o platformă deschisă către orice furnizor de servicii de acceptare de plăţi electronice.

Procedura de înrolare şi standardele tehnice de interfaţare vor fi elaborate de către MCSI şi CNMSI în colaborare cu Asociaţia de Plăţi Electronice din România, şi transmise către autorităţile administraţiei publice vizate în termen de 60 de zile de la aprobarea prezentei hotărâri.

×
Subiecte în articol: IT