x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Aventura Warhammer continua cu Mark of Chaos

Aventura Warhammer continua cu Mark of Chaos

01 Feb 2007   •   00:00
Aventura Warhammer continua cu Mark of Chaos
Jocuri

Dupa ce varianta futurista a brutalului univers Warhammer si-a castigat renumele pe PC o data cu Warhammer 40.000: Dawn of War, dezvoltat de Relic Entertainment, Namco Bandai Games si Black Hole Entertainment au ales sa exploreze editia fantasy a acestuia, cu Warhammer Mark of Chaos.

Povestea jocului urmareste aventurile unui campion al Imperiului pe nume Stefan von Kessel, si de partea cealalta, campionul Hoardei, pe nume Thorgar the Blooded One. Cele doua campanii se desfasoara in cadrul aceluiasi razboi, permitand jucatorului sa duca pe rand catre victorie ambele tabere. Povestea este pusa in scena printr-un text insotit de voice over intre misiuni, micile intorsaturi de situatie din poveste fiind mentionate inainte de a se intampla efectiv.

REGIMENTE. Spre deosebire de alte strategii real-time, Mark of Chaos foloseste regimente - grupuri intre 1 si 60 de unitati controlate ca o singura entitate, acest lucru facand numarul mare de trupe mult mai usor de controlat. Se simte insa lipsa posibilitatii de a uni regimentele pentru o mai rapida selectare - click & drag nu e la fel de eficace in acest caz. Fiecare regiment are optiuni standard, precum tipul formatiei sau modul de pozitionare pentru o manevrabilitate cat mai exacta. Unitatile sufera o pierdere destul de mare a moralului atunci cand sunt atacate si castiga un supliment de moral cand ataca. De unde si ideea de baza ca cea mai buna aparare este atacul. Manevrarea eficienta a unitatilor pe campul de lupta este foarte importanta, dar adevarata provocare va fi sa descoperiti rolurile diverselor unitati aflate sub comanda voastra.

EROI. In afara de trupele voastre, in Mark of Chaos sunt prezenti si eroi. Acestia reprezinta cele mai puternice unitati din joc, datorita vrajilor si skill-urilor pe care le detin.

Atunci cand doi eroi adversi sunt aproape unul de celalalt, aveti posibilitatea sa provocati adversarul la un duel, acesta fiind unul dintre cele mai mari plusuri ale jocului. In timpul unui duel, celelalte unitati din apropiere vor astepta pana cand unul dintre eroi moare sau fuge.

Jucatorul poate modifica unitati individuale cu diferite armuri, fete, scuturi si asa mai departe. Ideea de a avea armate neclonate nu este noua, dar prin adaugarea optiunii de personalizare, jocul capata o mai mare profunzime pentru cei atenti la astfel de detalii. Partea proasta din punct de vedere al graficii este faptul ca jocul are niste cerinte de sistem destul de mari, iar unitatile detaliate fac ca framerate-ul sa scada destul de mult chiar si pe un sistem performant in timpul bataliilor cu un numar mare de trupe.

×