Ediţia din acest an a CERF-ului beneficiază de un buget mai mare cu 50% decât în 2008, respective 750.000 de euro, dar mai ales promite schimbări majore, au anunţat ieri reprezentanţii firmei organizatoare.
"Feedback-ul vizitatorilor şi al expozanţilor, schimbările de pe piaţa naţională şi internaţională de IT&C, precum şi studiile de piaţă realizate au determinat regândirea fundamentală a CERF", a declarat ieri directorul general al Expotek, Dan Voicu. Noutatea majoră este secţiunea de business. "Această secţiune va beneficia de un pavilion distinct, o organizare a spaţiului favorabilă întâlnirilor de afaceri şi prezentărilor de produse. Accesul se va face pe baza unui bilet special sau a invitaţiilor, secţiunea adresându-se acelor vizitatori care vin la CERF pentru a stabili noi contacte de afaceri", a spus Voicu. Evenimentele din cadrul acestei secţiuni vor fi concentrate în jurul programului de conferinţe Technology Forum 2009. În acest sens, se încearcă aducerea unor firme precum Microsoft, IBM, Oracle, HP sau SAP. Şi în această zonă companiile îşi pot organiza un stand, dar se va plăti separat chiar dacă firma în cauză va avea stand în partea dedicată clienţilor persoane fizice, Digital Life. Digital Life va fi organizată în trei subsecţiuni, respectiv Work - tehnologia la birou, Play - tehnologia în timpul liber şi Eco - tehnologia viitorului. De asemenea, Expotek promite şi schimbarea site-ului (cerf.ro), vizându-se modelarea web 2.0, inclusiv prin prezenţa unui blog. De altfel, web 2.0 se află şI pe lista conferinţelor din zona business, intenţionându-se şi aducerea unor "vorbitori” de afară. În acest an, CERF se desfăşoară în perioada 3-7 iunie, tot în halele Romexpo.
Citește pe Antena3.ro