La un an de deschiderea Centrului de Servicii Globale din Bucuresti, Ericsson are în rezent 240 de angajaţi cu specializări precum manageri de proiect, consultanţi, tehnicieni, arhitecţi de soluţii informatice si ingineri de servicii.
La un an de deschiderea Centrului de Servicii Globale din Bucuresti, Ericsson are în rezent 240 de angajaţi cu specializări precum manageri de proiect, consultanţi, tehnicieni, arhitecţi de soluţii informatice si ingineri de servicii.
Printre serviciile asigurate de centrul de la Bucuresti: alerte din timpul meciurilor Ligii Campionilor, control parental în terminalele folosite de copii, advertising personalizat pe platforma CNN mobile. Niciunul din aceste servicii nu este disponibil pe piaţa românească, angajaţii de la Bucureşti lucrând pentru operatorii din alte regiuni, a declarat ieri Alan Triggs, director GSDC România. Printre clienţii Ericsson se află Vodafone, NTT DoCoMo sau Bharti. 94% dintre angajaţii centrului sînt români iar 66,5% din total sînt bărbaţi.
Citește pe Antena3.ro