Directorul executiv al Google, Eric Schmidt, a declarat într-un interviu că încă nu au găsit modul în care să scoată bani de pe urma serviciului YouTube. Potrivit lui Schmidt, "ar fi logic" ca Google să obţină sume importante de pe urma unui serviciu prin care milioane de videoclipuri sînt urmărite în fiecare zi, dar adevărul e că încă nu au găsit "formula cîştigătoare".
Directorul executiv al Google, Eric Schmidt, a declarat într-un interviu că încă nu au găsit modul în care să scoată bani de pe urma serviciului YouTube. Potrivit lui Schmidt, "ar fi logic" ca Google să obţină sume importante de pe urma unui serviciu prin care milioane de videoclipuri sînt urmărite în fiecare zi, dar adevărul e că încă nu au găsit "formula cîştigătoare".
Conform timesonline, care preia un material TheNewYorker, Schmidt a negat faptul că Google ar fi monopolizat Internetul. Acesta a arătat că dacă Google deţine supremaţia în reclamele bazate pe căutări, Yahoo! este lider la advertising-ul afişat, lucru asemănător reclamelor din ziare.
Luna trecută, Google a anunţat că va lansa un nou tip de advertising pe YouTube, fără să ofere multe detalii .
Citește pe Antena3.ro