Intervalul orar 9:30-11:00 este cel mai important din punct de vedere al deschiderii e-mail-urilor.
Daca pentru deschiderea mail-urilor primite cel mai bun interval este 9:30-11:00, oamenii acorda o atentie mai mare continutului unui newsletter in timpul pauzei de masa si spre sfarsitul programului de lucru, se arata intr-un recent studiu romanesc. Pentru anul 2005, intervalul orar 9:30-11:00 a fost cel mai important din punct de vedere al deschiderii e-mail-urilor. In intervalul orelor lucratoare (8:00-17:00) sunt deschise mai mult de 87,55% dintre e-mailurile trimise, iar intervalul orar 9:00-11:30 beneficiaza de atentia a 48,50% dintre destinatari. Daca este luni, este ziua deschiderilor. La nivelul anului 2005, cele mai bune rate de deschidere s-au obtinut in ziua de luni si cele mai slabe, in ziua de marti. Tema studiului realizat de White Image a avut in vedere "strategii de e-mail marketing" si s-a bazat pe monitorizarea newsletter-elor trimise anul trecut.