Fujitsu Siemens a prezentat gama de produse Amilo 3000: notebook-uri, servere, desktop-uri, display-uri şi accesorii. Pe partea de notebook sînt patru modele care vor fi lansate în România din luna iulie. Printre punctele forte: USB Wireless, tastatură spill-proof, graphic booster pentru îmbunătăţirea performanţei grafice, modul silenţios pentru a reduce nivelul de zgomot.
Fujitsu Siemens a prezentat gama de produse Amilo 3000: notebook-uri, servere, desktop-uri, display-uri şi accesorii. Pe partea de notebook sînt patru modele care vor fi lansate în România din luna iulie. Printre punctele forte: USB Wireless, tastatură spill-proof, graphic booster pentru îmbunătăţirea performanţei grafice, modul silenţios pentru a reduce nivelul de zgomot.
Pe piaţa românească a notebook-urilor, FSC păstrează prima poziţie şi are o cotă de 17,7% în primele trei luni ale 2008. Comparativ cu primul trimestru al anului precedent, compania a pierdut aproape patru procente.
"Pe acest segment a apărut o presiune venită din partea producătorilor asiatici, care şi-au făcut simţită prezenţa", a spus directorul general FSC România, Dragoş Nicolaescu. Din totalul veniturilor companiei, cea mai mare parte, respectiv 40%-50%, este generată de notebook-uri, iar serverele şi desktop-urile contribuie fiecare cu cîte 25%. Pe piaţa locală a serverelor, compania a atins în primul trimestru calendaristic o cotă de 31,1%, cu peste 23% mai mult decît în intervalul ianuarie-martie 2007.
Citește pe Antena3.ro