LG, al treilea mare producator de telefoane mobile la nivel mondial, a redus tinta de vanzari pentru smartphone-uri din acest an, cu 20%, dupa ce a pierdut clienti in favoarea Apple si Samsung Electronics, transmite Bloomberg.
Compania anticipeaza vanzarea a 24 de milioane de smartphone-uri in acest an, sub nivelul de 30 de milioane de astfel de aparate prognozat anterior, a declarat joi directorul diviziei de telefoane mobile a grupului, Park Jong Seok.
Divizia a inregistrat in primele trei luni ale anului pierderi de 94 milioane dolari, contribuind la a doua pierdere trimestriala a LG. Afacerile de imbunatatesc usor dar nu se stie cand se vor redresa, a aratat Park.
LG a anuntat in februarie ca intentioneaza sa creasca de patru ori vanzarile de smartphone-uri in acest an, prin introducerea a 20 de modele noi. Compania sud-coreeana anticipeaza ca vanzarile totale de telefoane mobile vor ajunge la circa 114 milioane unitati, sub nivelul de 150 de milioane de unitati prognozat in februarie. Cota LG pe piata mondiala a telefoanelor mobile a scazut la 5,6% in primul trimestru, de la 7,6% in intervalul similar al anului trecut, potrivit companiei de analiza a pietei Gartner.