Microsoft intenţionează să deschidă în Europa un centru de cercetări în domeniul tehnologiei de căutare pe Internet, în cadrul strategiei de intensificare a investiţiilor în acest domeniu
Microsoft intenţionează să deschidă în Europa un centru de cercetări în domeniul tehnologiei de căutare pe Internet, în cadrul strategiei de intensificare a investiţiilor în acest domeniu. Amplasarea centrului nu a fost încă stabilită, iar grupul are în vedere mai multe oraşe pentru unitatea care va fi deschisă pînă la jumătatea anului viitor. Microsoft a deschis primul centru de acest gen în 2005, în Beijing.
În luna iunie, strategia Microsoft de a cîştiga o poziţie puternică pe piaţa publicităţii online a primit o lovitură puternică, după ce negocierile cu Yahoo! au eşuat oficial, iar compania de servicii online a încheiat un parteneriat cu Google. În urma acordului, Google va putea posta anunţuri publicitare pe site-urile de căutare ale Yahoo!.
Chiar dacă nu se ştie ţara europeană care ar urma să găzduiască noul sediu, compania a dat de înţeles că unii ingineri software implicaţi în proiect ar urma să lucreze de la centre satelit din Marea Britanie, Franţa sau Germania.