Filozof si profesor de istoria religiilor, Mircea Eliade a mai primit o "recunostinta" post-mortem. Aceea de a ocupa locul 5 intr-un top al celor mai raspandite marci romanesti pe Internet, potrivit unui studiu Brand Academy.
ALEXANDRU RADESCU
Locul 1 a fost ocupat de solutia antivirus BitDefender, cu peste 654.000 de referinte, fiind urmata de Dacia, cu 345.000 de referinte, reiese dintr-un studiu realizat de Brand Academy. Pe locul 3 in clasament se situeaza marca Ana Aslan, cu circa 190.000 de referinte, urmata de solutia antivirus RAV.
Adrian Mutu, clasat pe locul 7, ii devanseaza pe Mihai Eminescu, Angela Gheorghiu si George Enescu - care ocupa locurile 8, 9 si 10, in aceasta ordine. De asemenea, Mutu i-a surclasat pe Nadia Comaneci, locul 12, dar si pe Gheorghe Hagi, aflat pe pozitia a 15-a.
ECONOMICUL PRIMEAZA. Structura pe categorii a acestui top releva faptul ca economia este domeniul care conduce in procesul de generare a celor mai puternice branduri romanesti, 54% din marcile clasate provenind din aceasta categorie. Cultura detine pozitia a doua ca pondere, cu 21% din cele mai cautate nume romanesti.
"In conditiile in care Internetul a devenit principalul mijloc de informare a omenirii, gradul de raspandire pe Net a marcilor romanesti contribuie substantial la nivelul de notorietate al Romaniei in lume", a declarat Cristina Preda, director general Brand Academy.
Citește pe Antena3.ro