UPC România a înregistrat o creştere uşoară a numărului total de abonamente în primul semestru al acestui an, deşi a pierdut clienţi pe serviciile de cablu analog, conform raportului prezentat azi de companie.
UPC România a pierdut clienţi pe serviciul de cablu analog (912.900 la jumătatea acestui an, faţă de 998.200 la finele lui 2008, respectiv 1.131.600 la jumătatea anului trecut), dar o parte dintre aceştia s-au transferat către serviciul de cablu digital, compania înregistrând o creştere semnificativă pe acest segment, precum şi pe serviciile de internet şi telefonie.
Astfel, operatorul avea, la jumătatea acestui an, 179.600 de clienţi pe televiziune prin cablu digital, faţă de 109.900 la finele anului trecut, respectiv 52.800 la sfârşitul lunii iunie din 2008.
UPC România a obţinut totodată un avans de 15% al numărului de abonaţi la internet faţă de jumătatea anului trecut, la 250.700 de utilizatori, de la 218.200 de clienţi. La 31 decembrie 2008, compania avea 237.300 de clienţi ai serviciilor de internet.
Totodată, numărul de clienţi pe telefonie a urcat cu 18,2%, la 140.500 de utilizatori, de la 118.800 la jumătatea anului trecut. La sfârşitul lui 2008, compania avea 124.200 clienţi ai serviciilor de telefonie.
Pe segmentul de televiziunie prin satelit (DTH), UPC România a obţinut un avans de aproape 20% al numărului de utilizatori, de la 130.000 la 30 iunie 2008 la 155.800 la finele primului semestru din 2009. La sfârşitul anului trecut, compania avea 155.300 de clienţi pe DTH.
Citește pe Antena3.ro