x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget Severina Pascu, noul director executiv UPC România

Severina Pascu, noul director executiv UPC România

de Alexandru Radescu    |    11 Noi 2010   •   00:00
Severina Pascu, noul director executiv UPC România

Severina Pascu, actualul director financiar al UPC România, preia funcţia de CEO al companiei începând cu 1 ianuarie 2011. Severina Pascu îl înlocuieşte pe Jack Mikaloff, care se retrage definitiv din activitate la finalul anului.



Jack Mikaloff a ocupat poziţia de CEO al UPC România din 2008, venind cu o experienţă acumulată în diverse funcţii în cadrul Liberty Global, precum cea de CEO al UPC Franţa si cea de director al diviziei de business UPC Europa.

Severina Pascu este CFO al UPC România din 2008. Între 2005 şi 2008, a ocupat poziţia de  Director în cadrul CAIB România, una dintre băncile de investiţii din Europa Centrală. În perioada 2000-2005, Severina a lucrat în conducerea companiei americane de telecomunicaţii prin cablu Metromedia International.

Numărul clienţilor UPC România a scăzut cu 93.000 în primele nouă luni faţă de finele anului trecut, la 1,156 milioane, dar compania a câştigat abonaţi pe serviciile de cablu digital şi DTH (televiziune prin satelit), reiese din raportările UPC Holding BV.

Astfel, numărul clienţilor UPC România a scăzut de la 1,249 milioane la sfârşitul lui 2009 la 1,156 milioane după primele nouă luni din acest an, iar numărul abonamentelor (unităţi generatoare de venituri ­ RGU) a coborât de la 1,667 milioane la 1,554 milioane.

Pe serviciile de cablu analog, numărul clienţilor companiei a coborât de la 837.600 la 694.200, dar baza de utilizatori a urcat pe cablu digital de la 231.000 la 263.600. Pe DTH (antenă direct to home ­ televiziune prin satelit), numărul abonaţilor UPC România a urcat de la 181.000 la 198.200, reiese din raportul pe trimestrul trei, prezentat joi, şi cifrele pe 2009 anunţate anterior de companie.

Pe de altă parte, operatorul furniza internet la 30 septembrie către 256.000 de clienţi, faţă de 267.400 la finele anului trecut. Numărul abonaţilor la serviciile de telefonie ale companiei a scăzut totodată de la 150.700 la 142.200, reiese din documentele menţionate.

×
Subiecte în articol: telecom