Studiourile de la Hollywood incearcă să işi găsească publicul pe internet. In programarea bugetelor de marketing, internetul este din ce in ce mai apreciat ca un canal eficient de publicitate.
Sursele-cheie de venituri care susţin economia Hollywood-ului, incasările de box office şi vănzările sau inchirierile de DVD-uri şi-au atins limita, existănd unele voci care susţin că Hollywood-ul se clatină din aceste motive, potrivit eMarketer.
Autorul studiului "Marketingul Digital al Filmului: Atragerea audienţei online", analistul eMarketer Paul Verna, este de părere că formula pe care această industrie se baza in atragerea consumatorilor in cinema nu mai este la fel de eficientă ca in trecut. "Există semnale puternice care sugerează că publicul ţintă cu vărste intre 12 şi 24 de ani nu mai răspunde la reclamele din ziare şi le ignoră şi pe cele TV".
ONLINE. Cum Hollywood-ul nu se poate dispensa de acest public, marketing-ul online devine o componentă din ce in ce mai importantă a arsenalului de promovare. In 2006 studiourile au cheltuit in medie 3,7% din bugetele de marketing pentru publicitatea pe internet. Deşi acest procent este incă destul de mic, ritmul de creştere a investiţiilor in acest domeniu ii determină pe analiştii eMarketer să estimeze că pănă in 2012 aproximativ 11 procente din bugetele de marketing ale studiourilor vor fi investite in acest tip de noi canale media, adică aproximativ 857 de milioane de dolari. Pentru acest an se apreciază că vor fi cheltuite circa 370 de milioane de dolari pentru publicitate online, adică 5,2% din bugetul total de marketing. Această creştere a atenţiei acordate publicităţii pe internet din partea studiourilor vine şi pe seama declinului net inregistrat intre 2002 şi 2006 de publicitatea de pe canalele tradiţionale de media, adică pe tv sau in ziare, canale care au inceput să fie tot mai puţin frecventate de publicul ţintă al acestei industrii.Â