Studiile demografice realizate pentru site-urile înscrise în clasamentul Trafic.ro indică faptul că 62,5% dintre respondenţi au cumpărat în 2007 un calculator. Tot la capitolul achiziţii se remarcă
Studiile demografice realizate pentru site-urile înscrise în clasamentul Trafic.ro indică faptul că 62,5% dintre respondenţi au cumpărat în 2007 un calculator. Tot la capitolul achiziţii se remarcă
faptul că jumătate din respondenţi şi-au cumpărat anul trecut un telefon mobil sau aparatură foto-video. Principalele activităţi online ale românilor sunt căutarea de informaţii, cumpărăturile sau activităţile distractive. Când vine vorba de preferinţe în materie de conţinut online, femeile se orientează spre site-uri cu tematică destinată lor, în timp ce bărbaţii preferă jocurile online, site-urile sportive sau cele cu muzică online. Cel mai recent studiu demografic de acest tip a fost realizat în noiembrie-decembrie 2007, bazându-se pe răspunsurile a 16.800 de participanţi.
Citește pe Antena3.ro