Europenii cheltuiesc miliarde de euro cu muzica pe telefonul mobil.
Europenii cheltuiesc miliarde de euro pentru muzica descarcata pe telefonul mobil. Potrivit unui studiu recent, in 2004 piata europeana in domeniu a inregistrat 1,56 miliarde de euro. Pana in 2011, suma se va apropia de 8 miliarde de euro. Piata muzicii pentru celulare a crescut rapid. Parca au trecut ani o multime de cand am inceput sa cautam, contra cost, si alte melodii pentru soneria telefonului propriu. Au aparut site-uri specializate. Nu a trecut mult si, o data cu imbunatatirile aduse celularului am fost "convinsi" ca muzicii ii sade bine si in telefonul din buzunar. Potrivit raportului Frost & Sullivan, piata europeana a muzicii pentru celulare va creste in urmatorii cinci ani pana spre suma de 8 miliarde de euro. De vreo cinci ori mai mult decat in 2004. Din aceasta suma, peste 3 miliarde de euro se vor cheltui pe tonuri de apel, restul fiind incasat pe melodii intregi pentru telefon.
PROFIL DE UTILIZATOR
|
Sky News a prezentat un studiu care analiza diferite tonuri de apel si ce reprezinta fiecare. De exemplu, un barbat care isi alege o sonerie ce imita sunetele scoase de un animal da de inteles ca e imatur. Cei care isi actualizeaza constant soneria in functie de ultimele melodii din topuri dau dovada de instabilitate si nu sunt oameni pe care sa te poti baza. Rockerii trecuti de prima tinerete nu sunt impresionati de hiturile recente, preferand versiuni polifonice ale melodiilor "My Generation" (The Who) sau "More Than a Feeling" (Boston). Pe de alta parte, o sonerie-standard poate denota lipsa de imaginatie sau aversiune fata de tehnologie. Studiul a fost realizat de Tesco Mobile pe un esantion de 1.000 de persoane. Dintre cei 1.000 de participanti, un sfert a spus ca primul lucru pe care il face cand isi cumpara un telefon este sa-i personalizeze soneria.
|