x close
Click Accept pentru a primi notificări cu cele mai importante știri! Nu, multumesc Accept
Jurnalul.ro Tech Gadget UPC a pierdut 30.000 de clienţi

UPC a pierdut 30.000 de clienţi

09 Mai 2010   •   00:00

Numărul clienţilor UPC România a scăzut în primul trimestru cu peste 30.000, la 1,219 milioane, principalul segment afectat fiind serviciile de cablu TV analog.

"În pofida performanţelor pozitive de pe aceste pieţe (Polonia, Irlanda, Olanda, Belgia, Australia şi Germania - n.r.), continuăm să ne confruntăm cu presiuni competiţionale substanţiale în Ungaria şi România, care ne afectează rata de creştere a veniturilor în Europa Centrală şi de Est", se arată într-un raport al grupului american Liberty Global, din care face parte şi compania olandeză UPC Holding, preluat de Mediafax.

UPC România a înregistrat un declin puternic al bazei de utilizatori pe serviciile de cablu TV analog, de la 837.600 la 791.100, în timp ce, pe cablu digital, compania şi-a sporit numărul clienţilor de la 231.000 la 245.600. Pe segmentul de televiziune prin satelit (DTH), compania avea, la finele primului trimestru, 182.600 de clienţi, ceva mai mulţi faţă de nivelul de 181.000 de la sfârşitul anului trecut.

Compania şi-a consolidat însă afacerile pe internet şi telefonie, reiese din raport.

UPC România are peste 271.000 de abonaţi la serviciile de internet şi 153.100 la telefonie, faţă de 267.400, respectiv 150.700 la 31 decembrie 2009.

×
Subiecte în articol: redactie