Vodafone a lansat un program de loialitate care recompensează vechimea în reţea şi valoarea medie a facturii
Vodafone a lansat un program de loialitate care recompensează vechimea în reţea şi valoarea medie a facturii. Programul include 4 segmente de clienţi persoane fizice, delimitate în funcţie de vechimea în reţea şi de valoarea medie a facturii, pe ultimele 6 luni: Red, Silver, Gold si Platinum. Abonaţii beneficiază de puncte de loialitate suplimentare, în funcţie de segmentul în care se încadrează: 10% bonus pentru clientii Red, 30% bonus pentru clientii Silver, 60% bonus pentru clientii Gold şi 100% bonus pentru clienţii Platinum. Aceste puncte suplimentare reprezintă un bonus de loialitate care se adaugă punctelor de bază. Începând cu data de facturare din 23 ianuarie 2008, clientii operatorului vor fi informaţi individual cu privire la segmentul din care fac parte. De asemenea, clienţii pot apela gratuit *299 de pe celular pentru informatii suplimentare despre program.Operatorul continuă să acorde minutele lunare gratuite pentru vechimea în reţea: 30 de minute pentru abonaţii aflaţi de peste 3 ani în reţea, 20 de minute pentru clienţii Vodafone de peste 2 ani şi 10 minute pentru cei care sunt în reţeaua Vodafone de 1 an.
Citește pe Antena3.ro